Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
petitparis schreef:Ramzi schreef:Oke, zit nu op de site http://www.abler.com/gastric-ulcer-treatments
Welke moet ik dan hebben? Ik wil dat het dezelfde werking heeft als de GG. Destijds heeft hem dat er goed bovenop gebracht. Nu is het meer als voorzorgsmaatregel. Maar ik wil wel nu een 28daagse kuur. Destijds heeft hij die niet gehad en ik denk dat er wel nog wat zit omdat ik niet meer dikker te krijgen is. Ook wat geïrriteerd met poetsen en singelen.
alles wat omeprazole bevat heeft dezelfde werking
eigenlijk kies je bij Abler de vorm die je het makkelijkst kan toedienen bij je paard, hetzij korrels, tablet of pasta
@tinkers4ever: wat jij opnoemt is niet voor elk paard de oplossing, ken er ondertussen die goed routine hebben, dagelijks minimaal 6u al buiten kunnen op gras, met hooi en nog steeds maagproblemen krijgen
CharlyBrown schreef:Het kan ook met het seizoen te maken hebben... dat heb ik helaas nog nooit uit kunnen proberen.. of het echt te maken heeft met weidegang... of met het seizoen..
er zijn genoeg paarden die heel t jaar op de wei staan en alsnog last hebben van maagzweren.. wat voor jou paard heeft gewerkt, hoeft niet voor elk paard te gelden..
Als het in de zomer een aantal dagen nat en kouder is.. voelt hij zich ook direct minder goed
Ik snap je punt op zich wel... maar denk niet dat het zo zwart wit werkt voor ieder paard
Tinkers4ever schreef:Nee niet voor élk paard. Maar als je paard steeds weer last krijgt in de winter als ze naar binnen gaan.. Dan is 1 + 1 toch 2??
petitparis schreef:@tinkers4ever: wat jij opnoemt is niet voor elk paard de oplossing, ken er ondertussen die goed routine hebben, dagelijks minimaal 6u al buiten kunnen op gras, met hooi en nog steeds maagproblemen krijgen
Ninx schreef:petitparis schreef:@tinkers4ever: wat jij opnoemt is niet voor elk paard de oplossing, ken er ondertussen die goed routine hebben, dagelijks minimaal 6u al buiten kunnen op gras, met hooi en nog steeds maagproblemen krijgen
6 uur buiten = 18 uur binnen.
Dus dat zegt je niet of iets wel/ niet werkt.
Ik denk toch dat je het gros van de paarden in dit topic niet meer terugziet wanneer ze een stabiele groep hebben, altijd kunnen eten en bewegen en buiten staan.
Chesss schreef:Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen zo of topic moeten reageren en alle oplossingen in. Een hand denken te hebben. Ik kom hier om ervaringen uit te wisselen.
Yvank_ schreef:Hmm is het niet eens in de winter met je paard op vakantie te gaan ik noem maar wat hoorof je paard alleen op vakantie te laten gaan.. En dan naar een plek waar die dus veel naar buiten kan. En dat eens een paar weken proberen..