Mijn paard is een ontzettende viezerik en hij rolt zich dagelijks en vooral door de modder als t even kan. Nu hebben we een paar maanden terug meegemaakt dat hij ontzettend heeft staan zweten onder de RSIH, en dat kwam dus doordat het warm was (op zich geen probleem met die deken), maar omdat hij dus zovaak rolt en die deken zo vies maakt, was hij door die modder en zand enzo niet meer genoeg luchtdoorlatend denk ik. En daardoor is het hem zo slecht geworden onder die deken toen.. Hij heeft een paar maanden nu, met succes, zonder deken gestaan. Toch begint hij weer te jeuken nu en wil ik de deken graag weer opdoen, maar hoe kan ik die deken het beste wassen?
Zijn er meer mensen die de deken altijd zo vies hebben, en worden die bij jullie dan ook echt 1x in de week ofso gewassen of is de deken afspoelen ook al voldoende zonder telkens te moeten wassen? erg lastig vind ik, want ik wil natuurlijk geen herhaling van die keer dat het hem zo slecht geworden is. Maarja, het hoeft maar 1x eff te regenen en meneer rolt en de deken is meteen hartstikke smerig.. ik kan natuurlijk die deken geen 3x in de week gaan wassen.. Ik hoop dat iemand wat tips heeft