Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_Jacky schreef:Dankjewel, ik lees hier ook net ergens in dit topic dat er in abler dezelfde stoffen zitten dan in GG maar wel goedkoper is. Wat is hiervan jullie mening en/of ervaring?
Een hoop vragen haha, maar ik heb 0,0 ervaring met maagzweren e.d. en ben vanmiddag een beeetje geschrokken van de prijs van GG.
Chesss schreef:Ik ga er eens naar kijken, moet zeggen ben er wel klaar mee. Al drie jaar hetzelfde liedje als die naar binnen gaat, ik dacht dat ik het gevonden had maar helaas
Ramzi schreef:Even voor mijn beeldvorming?
Gastrogard
Pepticure
Ulcergold
Hebben alle drie hetzelfde werkzame bestanddeel omezaprole? Wat is Abler?
Jullie volgen een van deze drie spuiten na 28 op met een onderhoudspoeder oid. ( Maagcompositum, groene leem, Bio Yea Sacc etc)
Het lijkt me in mijn geval weer een keer slim om een 28-daagse kuur te doen. Daarop volgend een onderhoudskuur zoals bovenstaand. Ik heb terug gelezen en dit is mijn eigen bedachte samenvatting![]()
Graag bevestiging van de kenners onder dit topic.
Chesss schreef:Ik ga er eens naar kijken, moet zeggen ben er wel klaar mee. Al drie jaar hetzelfde liedje als die naar binnen gaat, ik dacht dat ik het gevonden had maar helaas
henshem schreef:Ramzi schreef:Even voor mijn beeldvorming?
Gastrogard
Pepticure
Ulcergold
Hebben alle drie hetzelfde werkzame bestanddeel omezaprole? Wat is Abler?
Jullie volgen een van deze drie spuiten na 28 op met een onderhoudspoeder oid. ( Maagcompositum, groene leem, Bio Yea Sacc etc)
Het lijkt me in mijn geval weer een keer slim om een 28-daagse kuur te doen. Daarop volgend een onderhoudskuur zoals bovenstaand. Ik heb terug gelezen en dit is mijn eigen bedachte samenvatting![]()
Graag bevestiging van de kenners onder dit topic.
Abler is ook een leverancier van omeprazole. De prijs is aanzienlijk lager. Gaat via internet. Na een 28 daagse kuur eerst heel langzaam afbouwen en overgaan naar een supplement.
Ramzi schreef:Oke, zit nu op de site http://www.abler.com/gastric-ulcer-treatments
Welke moet ik dan hebben? Ik wil dat het dezelfde werking heeft als de GG. Destijds heeft hem dat er goed bovenop gebracht. Nu is het meer als voorzorgsmaatregel. Maar ik wil wel nu een 28daagse kuur. Destijds heeft hij die niet gehad en ik denk dat er wel nog wat zit omdat ik niet meer dikker te krijgen is. Ook wat geïrriteerd met poetsen en singelen.