Heb je een link?
Vorig jaar was je toch zo uber-favoriet van het spul dat je gebruikte, leek hast wel alsof je aandelen had bij ze

Maar later is het dus niet meer goed bevallen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opisop_shop schreef:ja ligt ook aan het ras van je paard natuurlijk, bij mijn haf liet ik ze ook wel lang. Maar als ik ze bij Wisse laat groeien dan lijkt t straks net een tinker ipv een 'sportpaardje' dus zn manen moeten wel bij hem passen
Heb geen foto's gemaakt vandaag, maar zo waren zijn manen vorig jaar qua lengte en nu dus ongeveer weer;
Esther28 schreef:Esther28 schreef:Meiden hebben jullie enig idee of (extreme) hengstigheid en schuren met elkaar te maken hebben.
Het viel mij van de week op dat mn merrie een dag voor ze hengstig werd ineens dr manenkam stond te schuren en tijdens de hengstigheid ook nog een paar keer. Sinds gister niet meer hengstig en ook niet meer geschuurd.....
ikenindi schreef:de langste manen zijn 73 cm (en dat is gekruld omdat er een maand vlechten in hadden gezeten!) en de kortste 15 cm... ik ga eens bijhouden elke maand om te zien hoe snel het groeit!
TJolieke schreef:Ik heb Colonel al een paar dagen onder alleen een vliegendeken staan en het gaat wonderwel erg goed. Afgelopen dagen vond ik de eczeemdeken erg warm voor hem, hij stond enorm te zweten, en onder een gewone vliegendeken heeft hij iets meer lucht. Zelfs onder de buik zie ik (nog) geen verandering. Heb inmiddels na alle goede berichten hier ook Derfen besteld (nee niet bij PerfectSol maar via de correcte commerciele advertentie hier op bokt die deze in de aanbieding heeft voor ca. 30 euro.)