Amy77 schreef:Hier (nog) geen ervaring met castreren en eczeem...
Wel iets om te onthouden, voor t geval dat..mijn hengst moet nl gecastreerd staan, maar houd dit mooi op de planning voor het najaar..als het ergste van het seizoen voorbij is..hopelijk kan het dan ook wat vermijden.
De kruiden van huppa.nl Eefje, heb jij het pakket? Das een enorm duur pakket en ben erg benieuwd hoe je pony het erop gaat doen...in je ene post hoop je dat het gaat werken en je andere post werkt het al..ben erg benieuwd naar je bevindingen (ik ben ook een kruidentype, haha)..
Veerust is in feite niet bedoeld om je paard mee in te sprayen, maar omgevingsspray..tis gif, puur gif en werkt maar klein aantal uurtjes..en mijn paard is er enorm van verbrand (terwijl hij donker is) in de zon, ik gebruik die zooi dus niet meer..houd het dus goed in de gaten, mss had ik enorme pech hoor, maar wie weet..
Helaas werkt elk middel weer anders bij elk paard en kost het je een vermogen voor je hebt uitgevonden wat het beste bij je paard past..en met heeeeel veel pech past het volgend jaar niet meer bij je paard en begint het reideltje weer opnieuw. (heb hier een krat met aangeschafte spullen staan tegen eczeem, nergens baat bij gehad, kon er de castatie van mn klophengst van betalen bijwijze van, haha).
hee hee ja je kunt de huppa kruiden ook per zak bestellen alleen de kruiden zelf kun je even naar die mevrouw mailen kost 12 euro plus verzendkosten ofzo groetjs eef