Sting schreef:Ik weet niet welke eczeemdeken je hebt? Hier de regel dat als het eenmaal op ligt, dat het er dan inderdaad niet meer af gaat. Buiten rijden/poetsen etc natuurlijk

. Waterdicht zijn de dekens meestal niet, maar ze drogen vaak wel redelijk vlot. Als je de optie hebt, dan zou ik hem af doen, maar dan blijf je wel bezig soms. Dus hier 24/7 op. Momenteel bezig met zouttherapie en ik zie nog niet veel kriebels, dus ik kijk even wat voor effect dat heeft

.
Ik ook niet
ze had eerder de rambo Sweet itch hoody (die ik verbazingwekkend waterafstotend vond) maar toen ze die gesloopt had is er een gekomen die er qua model enorm op lijkt, maar net een andere stof is. Daardoor twijfel ik of het gewoon een nieuwe variant is of net een ander model. Het voelt in elk geval minder waterafstotend aan.
Constant wisselen is helaas geen optie, en met hoe ze zich tot bloedend toe openschuurt vind ik een paar dagen af tussendoor best een risico. Maar gelukkig dat het snel droogt.
MarliesV schreef:Ik gooide tot vorig jaar altijd onder de 10 graden of bij koude wind onder de 15 graden een regendeken er overheen. Nooit schuur plekken gehad, werkt prima.
Vorig jaar heb ik een regenliner gekocht onder de rsih en die ligt er nu op bij regen.
Die van mij is snel warm, vandaar deze keuze ipv een extra regendeken.
Fijn dat dat werkt! Dat zou op de nattere koudere dagen wel een uitkomst zijn denk ik.