Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hannanas schreef:Je lasert natuurlijk niet dicht als in lassen, laser stimuleert oa de doorbloeding en stimuleert oa energie in de cel -> genezing. Denk dat het erg interessant kan zijn om laser op stoma en buikwond te gebruiken.
Jet schreef:Ik heb me buiten de fistel discussie gehouden omdat ik er te weinig van weet. Wel zag ik op google dat een fistel ook spontaan kan genezen, maar dat is zeker (helaas) niet altijd het geval en we spreken daarbij over mensen verhalen.Monique, als die onderkant van het stoma dicht zou zitten ( waar die hechtingen loslieten), zou die fistel dan nog "nut" hebben? Zou die dan niet vanzelf genezen omdat hij niet meer met verkeerde bacteriën gevoed wordt? Misschien wel heel stom en simpel gedacht hoor, maar ik vraag het me wel af...
pien_2010 schreef:Jet schreef:Ik heb me buiten de fistel discussie gehouden omdat ik er te weinig van weet. Wel zag ik op google dat een fistel ook spontaan kan genezen, maar dat is zeker (helaas) niet altijd het geval en we spreken daarbij over mensen verhalen.Monique, als die onderkant van het stoma dicht zou zitten ( waar die hechtingen loslieten), zou die fistel dan nog "nut" hebben? Zou die dan niet vanzelf genezen omdat hij niet meer met verkeerde bacteriën gevoed wordt? Misschien wel heel stom en simpel gedacht hoor, maar ik vraag het me wel af...
De buikwond genezing vind ik ook indrukwekkend.
pien_2010 schreef:Jet schreef:Ik heb me buiten de fistel discussie gehouden omdat ik er te weinig van weet. Wel zag ik op google dat een fistel ook spontaan kan genezen, maar dat is zeker (helaas) niet altijd het geval en we spreken daarbij over mensen verhalen.Monique, als die onderkant van het stoma dicht zou zitten ( waar die hechtingen loslieten), zou die fistel dan nog "nut" hebben? Zou die dan niet vanzelf genezen omdat hij niet meer met verkeerde bacteriën gevoed wordt? Misschien wel heel stom en simpel gedacht hoor, maar ik vraag het me wel af...
De buikwond genezing vind ik ook indrukwekkend.