Leinearthur schreef:wat geven jullie je paard/pony met cushing te eten?
Marstall Vito en zo veel mogelijk hooi.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
haboshof schreef:.
Sorry , ik weet dat het niet in dit topic hoort, maar omdat hier wel steeds dezelfde mensen posten schrijf ik het hier toch maar neer.
Saar4 schreef:Beetje off topic maar in het kader van voedsel: kan ik iemand blij maken met een aangebroken zak Marstall Vito? Mijn pony vind het niet te eten en hij is nog voor meer dan een derde vol. Beetje zonde om weg te gooien. Als iemand het eens wil proberen en in de buurt van Utrecht is mag die hem meenemen.
Sleeper schreef:Mag ik even wat vragen. Het zal vast ergens in het topic staan, en ik ben al een beetje kriskras door de pagina's gegaan. Maar er staat zoveel, dat ik het niet kan vinden (er overheen lees, of net de verkeerde pagina open). Overigens erg leerzaam allemaal.
Moet je met Cushing ook de urine laten testen? Of is alleen een bloedtest afdoende? edit:
Gelijk nog maar even een vraagje erbij. Zijn voor cushing speciale testen nodig maw moet je dit vooraf bij een da aangeven. Of kan dat uit een standaard test gehaald worden?
corina430 schreef:Thanks Lappie Lap. Ik heb me ook al afgevraagd of het niet door een allergie komt die met de vliegen of de zon te maken heeft ofzo. Ik vind het namelijk wel erg apart dat ze juist in de lente begint en dan de hele zomer slecht is en weer opknapt als het herst wordt (ze krijgt al geen gras meer, loopt een paar uur per dag op het houtpad, dus aan het gras kan het niet liggen). Dat is dus al drie keer gebeurt (als ze tenminste deze herfst ook weer opknapt). Voorzover ik op dit topic gelezen heb gedijen paarden met cushing normaal gesproken niet verschillend op de wisselende seizoenen, toch ?