ZusJacobs schreef:Pony loopt hier weer met de Pagony, RSIH blijft lekker liggen als reserve maar wil voor volgend jaar een Boett aanschaffen.
Normaal draagt ze een Pagony 175, maar die valt op de hals wel klein en zit strak bij de kont, nu de 185 op de rug ingekort, die zit nu erg netjes (danku danku moeders!!) en ze draagt twee buikflappen! Ik vind het systeem van buikflappen altijd echt waardeloos.. Zit nooit goed, gaat schuiven, bedekt niet alles etc..
hoe heb je twee buikflappen dan zitten qua bevestiging?
Hier gaat het nog steeds goed, wel was ik een week met vakantie, heeft een vriendin hem vrijdag gereden en de deken niet goed opgedaan, waardoor het masker naar voren schoof en het stuk achter de oren bloot lag toen ik er vanavond was. Hij had ook duidelijk geschuurd daar en was jeukig, heb hem na het rijden afgespoeld en er zalf opgesmeerd, za er verder wel rustig uit dus ben benieuwd hoe ik hem morgen aantref. Buik wordt ook niet erger, en toen ik laatst wedstrijd zou hebben -ging niet door ivm slechte ondergrond- kon ik hem zelfs invlechten!
Vorig jaar mocht ik amper aan zijn manen komen. Volgend weekend wedstrijd, ben benieuwd of ik hem dan weer mag vlechten.
Enige dat ik dit jaar doe is altijd de deken op, verder smeer ik eigenlijk niets. Alleen nu op zijn hoofd omdat hij dat bloot heeft door de EJ deken en er toch plekken kreeg. Sinds een week of 3 draagt hij weer de Pagony incl. masker en de plekken trekken weer mooi weg 
Helaas blijft een gewoon vliegenmasker niet zitten. Misschien een grijze eczeemkap kopen en die aan de EJ vastmaken bedenk ik me nu ter plekke
Iemand enig idee waar je een grijze eczeemkap kunt halen? Meeste grijze dekens hebben juist weer geen kap. Die van Horze hoef ik niet want die past niet. Ik zoek dus een Pagony look a like kap.