Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sonja89 schreef:Met mijn twenter gaat het intussen al zo lang goed, dat ik het wel aandurf mijn voorraad Abler naar iemand te doen die het harder nodig heeft dan ik. Gaat om zo'n 70 zakjes houdbaar tot najaar 2016. Mocht ik er iemand mee kunnen helpen, stuur dan even een pb!
petitparis schreef:ik doe nu toch ook een scheutje olie door de muesli zodat de korreltjes wat blijven plakken. Heb niet het idee dat de korrels oplossen in olie (vet) appelmoes is wel op waterbasis.
zwanepol schreef:CharlyBrown schreef:Ik 'hoor' jou nu over magnesium, nu vraag ik me af... ik het slim om dat als extra te geven bij de maag supplement van de groene Os?
Welke magnesium heb jij?
Ik geef al ruim 2 jaar die van de welkoop bij. Een zak van 20 kilo voor nog geen €14,-
Chesss schreef:Ik BAAL! Paard met giga dikke kaak mogelijk klap op de wei gehad of zo.
Morgen foto's maken en als ik pech heb ook nog de tandarts echt geen goed nieuws en zeker niet voor z'n maag. Vanavond maar gelijk gestart met de abler weer geen risico lopen.... Arm paard hij had echt heel veel pijn.