Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VanHuisUit schreef:Ook bij een humaan fistel is de slagingskans (de directe slagingskans) bij operatie laag. Weet nu niet uit mijn hoofd maar is rond de 70% wat voor humane geneeskunde erg laat is, het is ook vaak zo dat er meerdere keren ingegrepen moet worden of zelfs gedurende het leven meerdere keren om eea goed of in ieder geval prettig te krijgen zeg maar. Dus daar sta ik niet van te kijken.
Niet te snel van stapel lopen mbt andere klinieken, of meer behandelingen. Inderdaad even laten berusten. Wellicht bij een andere uni kliniek nog navragen hoe / wat (België?).
En niet alles is maakbaar helaas... en al geregeld ... zeker niet bij zoiets wat feitelijk (blijvend stoma) behoorlijke experimenteel is.
Maar het is natuurlijk niet wat je wilt horen als je met je merrie op vrijdag weer bij de kliniek staat. Sterkte hoor, dikke knuffel.
Charaz schreef:Ik snap de negatieve berichten niet zo goed, soms is het beter om het lichaam eerst wat rust te geven en pas later naar verdere behandelingen te kijken.
jobamara schreef:Heb een tijd terug een prachtig live presentatie van Equitom gedeeld, mer alle aspecten van koliek. Oorzaken, operatie beelden en de mogelijkheid om vragen te stellen.
Totaal geen reactie op gehad, jammer!
Maar vermoed dat Equitom altijd bereid is om een mening te geven over mogelijke behandelingen. Zijn zeer vooruitstrevend en eerlijk.
jobamara schreef:Heb een tijd terug een prachtig live presentatie van Equitom gedeeld, mer alle aspecten van koliek. Oorzaken, operatie beelden en de mogelijkheid om vragen te stellen.
Totaal geen reactie op gehad, jammer!
Maar vermoed dat Equitom altijd bereid is om een mening te geven over mogelijke behandelingen. Zijn zeer vooruitstrevend en eerlijk.