Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Ik ben heel tevreden! Nog steeds!
car0linee schreef:Fijn dat de hippo eczema nog steeds bevalt. Ik zit nu op dag vijf. Haar hoofd lijkt wel iets rustiger maar is nog steeds heel erg kaal. Het enige verschil dat ik echt merk is dat ik niet begroet wordt met een hoofd tegen mijn arm en dat ze op de poetsplaats niet aan het schuren is. Ik hoop dat ik snel ook meer verschil in haar plekken zie. Maar het niet schuren ben ik al erg blij mee.
hele bos manen, staart groeit alweer helemaal mooi aan, ik was heb ongeveer 1 tot 2 keer per week om al het vuil uit te halen, zie alweer allemaal schilfers en een mooie nieuwe huid
Ik ben echt blij voor mn mannetje, eindelijk is hij jeukvrij, hij gaat ook niet meer het land op in verband met koliek. Soms spray ik nog een beetje spul tegen de jeuk, maar dat is meer voor extra bescherming en zodra hij een klein beetje irritatie heeft, was ik hem meteen. Ik kan eindelijk een mooie hengstenvlecht maken en mooie knotjes