Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ziviaantje schreef:Heeft iemand ervaring met PROB olie KLIK? Ik gebruik nu derfen, zo 1 x in de 2 - 3 dagen, werkt redelijk, maar deze week met het hele warme weer toch weer aan de staart geschuurd
Flosje446 schreef:Ziviaantje schreef:Heeft iemand ervaring met PROB olie KLIK? Ik gebruik nu derfen, zo 1 x in de 2 - 3 dagen, werkt redelijk, maar deze week met het hele warme weer toch weer aan de staart geschuurd
Heeft je paard dan wel een deken op?
Senna's outfit:
https://lh6.googleusercontent.com/-JvQatcPvHjY/UBJqXuAdSsI/AAAAAAAABjE/yUp42irkPis/s512/foto%2520%252810%2529.JPG
Zoektocht naar een goede vliegenkap opgegeven (heb er dit jaar al 6 gekocht, zitten allemaal niet goed), dus nu maar een vliegennetje opgedaan.
EquiPhoto schreef:Hier helaas toch behoorlijk wat lastDerfen helpt wel goed.
Heeft er iemand een tip om vette manen tegen te gaan? Mijn ruin had het vorig jaar ookal, maar heb het idee dat de teershampoo ervoor zorgt dat de manen nog vetter worden.
Deken ligt nu in bad in de week, dus die is ook weer fris. Wou de manen eerst wassen met gewone shampoo om de vettigheid weg te spoelen, en daarna nog een keer met teershampoo tegen de jeuk.
Iemand tips?
beccy schreef:Beste allemaal,
Sorry dat ik zo kom binnenvallen...
Maar heb een vraag..Mijn haf heeft sinds vorig jaar erg veel last van zomereczeem. Dit jaar lijkt het veel erger te zijn en staat ze ook sinds het voorjaar al onder een Rambo sweet itch deken. Daarmee leek het beter te gaan alleen begint ze nu heel erg haar hoofd te schuren..Tot bloedens toe! Ben dus op zoek naar of een hele goede hoofdkap of een andere deken met hoofdkap..Wie o wie kan me helpen? Eentje die liefst moeilijk uit te krijgen is..
Hopelijk kunnen jullie mij hierin advies geven..
Dott schreef:Mocht iemand interesse hebben, ik heb nog een RSIH maat 191, waar de kinsluiting vanaf is (sloopfjord) en die niet meer helemaal wit is, maar verder nog wel goed gebruikt kan worden.
Mag tegen een leuk prijsje weg, voor iemand die handig is en er zelf nog een sluiting aan kan maken, of iemand die het niet zo veel uit maakt