Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pluklief schreef:simply heeft nog geen tekenen van eczeem maar toch vallen delen van zijn manen uit
zijn manekam ziet er nog normaal uit en hij staat ook nog lekker rustig. hij ziet er echt gezond uitmaar ja dan vallen toch zijn manen uit kan dit komen door de boett ?
Snoevie schreef:ik vraag me af,als je een fjord met een 'fjordenkapsel' hebt,hoe je dan een goed aansluitende deken oplegt?omdat die manenkam dan zegmaar in de weg zit.
__KELLY schreef:Raya schreef:Ik kom ook maar weer eens kijken hier!
En misschien is het al ooit langs geweest maar heeft er iemand ervaring met deze deken?
Groetjes Anne
ik wil deze ook na deze zomer aanschaffen omdat deze eczeemdeken dan wel is afgeschreven
maar ik vroeg me eigenlijk af of er ook een buikflap bij zit dat de buik ook beschermd word tegen vliegen
ik vind deze zowiezo er sterker en meer funtioneler uitzien dan de deken van boett
mijn pony heeft na een warme dag 2 keer heen en weer tegen het hek staan schuren heeeell even dus heb gou overdag dr eczeemdeken opgedaan , het eczeem was me weer een heeeeel klein beetje voor
en nu heeft ze overdag tot het donker en weer frisser word dr eczeemdeken op en savonds nog een dun 100 grams deken op
Deze deken heb ik vorig jaar gekocht voor mijn fries. Hij heeft geen buikflap. Verder vind ik de kwaliteit nogal te wensen overlaten. Het klitteband laat al na een paar weken los en het plakt ook niet goed meer na een tijdje.
Verder is ie nog wel helemaal heel, maar er moet dus nieuw klittenband op. Dit was al heel vlug zo.
ellepel schreef:lennox:
dikke ogen?
je zou haast denken dat die van jou dan slecht tegen sotf of pollen op de ogen kan,denk aan hooikoorst bij mensen die krijgen dan ook van die dikke ogen