NehnaDagmar schreef:Nee helaas is die mogelijkheid er niet! We hebben wel stallen, maar dan staat ze alleen binnen en maakt ze zich alleen maar drukker en warmer. Ze is nog maar twee jaar dus staat in een opfok-wei. Ik heb de deken toch maar weer om gedaan, zonet rond half 12 zweette ze nog helemaal niet en ga inderdaad vanmiddag weer even checken. Bedankt voor je reactie en jij en je paard dan ook sterkte met de hitte!!!
Da's wel positief als ze rond half 12 nog niet zweette.. je zou haar dan eventueel straks wel even een douche kunnen geven. Als ze wel zou zweten en dat droogt op krijgen ze wel jeuk, tenminste die van mij gaat dan altijd schuren van de jeuk als hij gezweet heeft. Ik ga de mijne dalijk al vroeg van de wei halen en even lekker douchen en insmeren en daarna zet ik hem op stal, bij ons zijn er meerdere die de paarden vroeger binnen zetten nu. Da's het nadeel als er weinig tot geen beschutting is op de wei met zo'n weer. Maar als jouw paard de enige is die dan binnen moet staan en zich dan alleen maar drukker maakt, dat helpt dan niet nee.