Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HanneRonja schreef:Mijn paard krijgt morgen de deken weer op, na een weekje bloot.
Ze is gisteravond uit de stal ontsnapt, en heeft zich rondgegeten aan koeienkuil...
Vanavond had ze een dikke manenkam, maar ze heeft vandaag niet in het land gestaan. Zou het van de kuil kunnen komen? Ze is zich flink te buiten gegaan, was tonnetje rond hoorde ik van de staleigenaar, en stond rond 23.00uur in het gangpad bij de paardenstallen op rust.
AngelsDitch schreef:Ben nog steeds op zoek naar degene die een sweet itch hoody in engeland wilde gaan bestellen... ben erg benieuwd naar de ksoten van de deken daar en de verzendkosten en wil graag weten waar hij te bestellen is daar. Misschien kunnen we iets samen doen?
Alagone schreef:Ja volgens mij is het dezelfde als wij hebben, alleen een ander eigen merk.
De hals is een kous die je over het hoofd schuift.
Yvank_ schreef:Ja die heeft een vaste hals
AngelsDitch schreef:Ben nog steeds op zoek naar degene die een sweet itch hoody in engeland wilde gaan bestellen... ben erg benieuwd naar de ksoten van de deken daar en de verzendkosten en wil graag weten waar hij te bestellen is daar. Misschien kunnen we iets samen doen?