mirjamalvaro schreef:Zou je verwachtten, maar ben er bang voor. Enkel consult hoorde er nog bij.
Maar ja als het te duur word zal de "reparatie" toch echt moeten wachten hoe spijtig ook.
Via de actieve topics stuitte ik op dit topic. Na het lezen van de berichten van TS heb ik wel een beeld over de keuzes die zijn gemaakt. Maar bij het lezen van deze opmerking voel ik mij genoodzaakt om toch te reageren.
Ja, TS heeft het beste met haar paard voor. Maar als er ontsteking op ontsteking ontstaat en een operatie de enige oplossing is. Dan is in mijn ogen de enige oplossing die operatie doorzetten en als dat niet kan de moeilijke keuze maken om het paard dan te laten gaan. En na zo'n lange weg die het paard al heeft afgelegd is dat extra vervelend. Maar een paard rond laten lopen met ontstekingen, zelfs al zijn ze nog zo minimaal, vind ik niet dierwaardig. Sorry.
Ik hoop dat je morgen positief bericht hoort en dat je paard geholpen kan worden aan de ontstekingen. Echt waar, want ze heeft al genoeg meegemaakt, en jij ook.