ellepel schreef:Als het onder de 5 graden is![]()
En wanneer dat is...geen idee, kan in november zijn,maar bij erg zacht weer duurt dat langer
Thanks!
Weet ik waar ik rekening mee moet houden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Na 2 dagen is 1 van de gespen van mijn buikflap half gescheurd![]()
Zal ik nu de klantenservice mailen van waar ik de deken weg heb, met een fotootje en het probleem?
Lijmen gaat sowieso gebeuren, Alex loopt nu met de buikflap van zijn ouwe deken, die is gelukkig nog volledig intact.
Fennadev schreef:Citaat:Na 2 dagen is 1 van de gespen van mijn buikflap half gescheurd![]()
Zal ik nu de klantenservice mailen van waar ik de deken weg heb, met een fotootje en het probleem?
Lijmen gaat sowieso gebeuren, Alex loopt nu met de buikflap van zijn ouwe deken, die is gelukkig nog volledig intact.
(quote mezelf, want het staat net als laatste op de vorige pagina)
Iemand anders deze ervaring ook met de qhp zebra?
Hij paste perfect op de hals na.
TinkerTreas schreef:Sally gaat volgende week naar een andere stal. Hier komt ze 's nachts op stal. Kan ze dan gewoon haar masker op houden 's nachts? Ze wordt door iemand anders buiten gezet, en er worden geen dekens enzo gewisseld.
Fennadev schreef:Een aankoopbewijs heb ik niet echt, besteld via internet(maar ik heb wel het bestellingsnummer enzo). Maar ik ga morgenochtend zeker even mailen, want hij is er niet met een hoef op gaan staan ofzo. Bedoel je trouwens fournituren?
En ik zou niet weten hoe een nieuwe clip aan de buikflap te zetten. Zo'n gesp heeft drie tanden en daarheen zit een aansluitingsstukje bij de buitenste en dat is gebroken.
Dat wordt de volgende keer weer gewoon van horsemasters, maar helaas waren die dit keer niet leverbaar, die hield het bijna twee seizoenen uit.
Kinke schreef:Fennadev schreef:Een aankoopbewijs heb ik niet echt, besteld via internet(maar ik heb wel het bestellingsnummer enzo). Maar ik ga morgenochtend zeker even mailen, want hij is er niet met een hoef op gaan staan ofzo. Bedoel je trouwens fournituren?
En ik zou niet weten hoe een nieuwe clip aan de buikflap te zetten. Zo'n gesp heeft drie tanden en daarheen zit een aansluitingsstukje bij de buitenste en dat is gebroken.
Dat wordt de volgende keer weer gewoon van horsemasters, maar helaas waren die dit keer niet leverbaar, die hield het bijna twee seizoenen uit.
Heb je het nou over de Boett?
ellepel schreef:TinkerTreas schreef:Sally gaat volgende week naar een andere stal. Hier komt ze 's nachts op stal. Kan ze dan gewoon haar masker op houden 's nachts? Ze wordt door iemand anders buiten gezet, en er worden geen dekens enzo gewisseld.
Ik zou het er af halen, en hopelijk schuurt ze niet teveel als ze op stal komt
Yvank_ schreef:Maat groter nemen. Hielp bij mijn paard ook die zat gewoon mooi.
Fennadev schreef:Ik krijg een volledig nieuwe deken opgestuurd en moet dan de oude weer terugsturen![]()
Ze hebben de uitzondering gemaakt, omdat mijn pony dit weekend echt absoluut niet zonder kan in dit warme weer. Wel een top service dusKan daar dus vaker shetdingen bestellen, goed om te weten.