Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yvonnedv schreef:casperzazoe schreef:ik kijk op de site van EJ en daar staat dat het een echte eczeemdeken is.
vind het er verder wel netjes uitzien, en zeker omdat het om zn oren gaat. nu is er net een stukje hals bloot daardoor is het achter zijn oren helemaal kapot dus doe hem nu liever gaan halster ofzo aan
van dat stuk over de maantop zou ik me niet teveel van voor stellen, de deken is nl heel gauw van de oren af. Zie een aantal posten hierboven maar eens. Verder is de RSIH een echte eczeemdeken van een hele stevige stof ik heb er nu drie jaar geleden 1 2e hands gekocht en die is nog steeds super.
casperzazoe schreef:yvonnedv schreef:
van dat stuk over de maantop zou ik me niet teveel van voor stellen, de deken is nl heel gauw van de oren af. Zie een aantal posten hierboven maar eens. Verder is de RSIH een echte eczeemdeken van een hele stevige stof ik heb er nu drie jaar geleden 1 2e hands gekocht en die is nog steeds super.
Stukje zachte stof overal op het halster en dan dat er gewon over heen doen, dat blijft wel zitten denk ik
Ouderw vinden het wel te duur, 130.. Vooral omdat je ee bij ej nu eentje hebt voor 70 :/
tweety_be schreef:De Rambo Sweet Itch Hoody is nu te verkrijgen voor €97,95 op http://medhorses.nl/
Dat wou ik toch even delen... Ik heb hem nog nergens goedkoper gevonden.
Daarvoor was hun prijs nog de 'oude' €155. Omdat ze op hun site spreken over 'laagste prijsgarantie', heb ik afgelopen weekend een mailtje gestuurd om te zeggen dat de prijs in de meeste webwinkels was verlaagd naar +/- €129 en dat ik de deken zelfs voor €97,95 had gevonden op een Belgische site. Ik had niet verwacht dat ik hier een reactie op ging krijgen, maar ik kreeg net een mailtje terug met de boodschap dat ze hun prijs hebben aangepast en warempel, het is waar ook! Medhorses houdt zich echt aan de laagste prijsgarantie! Iemand ervaring met deze site? Ik ben alvast positief verrast!
Ik ga waarschijnlijk 1 dezer dagen een bestelling plaatsen, mijn paard begint haar schoft nu echt wel open te schuren, en ik denk dat een deken de enige oplossing is... Ik had het liever anders gezien, maar helaas.
Er zijn nog wel een aantal zaken die ik wil en ik heb hun prijzen met verschillende sites vergeleken en tot hier toe is alles wat ik nodig heb goedkoper op hun site.
Verzendkosten zijn ook laag, €3,95 zowel naar NL als naar BE. En bij een bestelling boven de €75 zelfs gratis verzenden naar NL én BE. Had ik dit geweten had ik zo geen grote bestelling gedaan bij de paardendrogist.nl enkele weken terug (waar ik €12,50 verzendkosten moest betalen en waar alle producten duurder zijn dan op medhorses.nl). Bijna alles wat ik nodig heb, kan ik namelijk ook op medhorses.nl vinden, behalve dan Derfen, dat vind ik wel jammer. Maar hey, mss even mailtje sturen met de vraag of ze dat niet willen opnemen in hun assortimenthaha.
Owh en nee, ik heb helemaal geen connecties met deze site of zo, maar ik was gewoon zo verrast door hun prijsdaling, dat ik dat even moest delen haha.
_KaWi_ schreef:RosaGipsy; Vliegensprays vind ik zelf veel te kort werken. Misschien kan je Derfen gebruiken?Bij mijn haflinger werkte dit niet zo goed maar er zijn erg veel mensen die er heel erg tevreden over zijn.
Ik heb zelf ook een haflinger met eczeem onder de buik en ik smeer daar TKC 97 lotion. Werkt ook erg goed. Maar het is meestal toch even uitproberen wat voor jou paardje het beste werkt.
casperzazoe schreef:O dan is derfen zn prijs wel waarfig, 4maanden lang.
Breghje schreef:Hier even een twijfel... Bregh schuurde gisteren haar staart op stal, niet open maar scheerkwast. Omdat er natuurlijk het nodige aan spul opzat heb ik hem gewassen en opnieuw ingesmeerd, en het schuren was over. Daarstraks stond ze na het rijden en afspoelen even op stal en jawel..schuren.. dus maar weer ingesmeerd, maar ga het wel even goed in het snotje houden nu.
Zou jammer zijn als ze alsnog een deken op moest, maar aan de andere kant heeft ze nu wél een hele poos zonder gekund.