Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je kunt eens bij Havens zoeken, er zijn hier in topic nog aantal merken die veel langs komen maar niet altijd in de buurt geleverd worden.
Niks meer te zien van bevangenheid. Onze DA kwam even kijken hoe het met hem gaat en die was super tevreden, zeker omdat we pas drie week met de medicijnen bezig zijn. Hij doet het echt geweldig, wat ben ik blij met deze oplossing. Hopelijk wordt zijn vacht ook weer mooier. Ben reuze benieuwd of hij zo doorzet. cynthiar schreef:Heb je een foto van hoe de vacht van jouw fjord er nu uitziet?

haboshof schreef:@ cynthiar. Leuk gedaan zo![]()
Ik heb het idee dat het haar nu nog heel hard groeit. Het zou best kunnen dat ik de dosis nog wat moet verhogen, maar dat was ik al van plan, ik kan altijd nog weer gaan minderen als hij stabiel is.
Ik vind het trouwens wel heel fijn dat hij gewoon weer reageert op zijn naam en in galop naar me toe komt. Hij was net een zombie en het leek net of hij je niet eens meer hoorde. Ik ben echt blij tot nu toe.
Het groeien van het haar stabiliseert wat later, daar gaat wel een half jaar overheen of zo denk ik dat je dat echt gaat merken. Je ziet dan met de volgende seizoenen dat het weer wat normaler wordt. Minder krullerig en weer meer normaal van structuur, maar wel iets langer dan voorheen. haboshof schreef:Trouwens wat ik mij nog afvroeg. Zouden de pergolide pillen ook helpen tegen bevangenheid? Of mag je die alleen voor Cushingpatienten gebruiken? Ik heb bij Jelke gezien dat hij wel heel erg snel opknapte. Hij liep ook heel snel weer goed.
) Jelke voelt zich aardig goed en ik denk dat ik hem weer bij Billy en Indy in het land zet, zo vernielen ze mijn draden.