Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ZusJacobs schreef:Je weet dat de mugjes vooral prikken in eiwit rijke plekken (dus waar veel vet opgeslagen zit)?
ellepel schreef:bij ons lopen er 3 paarden met zo'n deken op en bij alle 3 zitten de oren er altijds uit.
denk dat je er weinig aan kunt doen
Sammyoo schreef:Bedankt voor de tip, de sweet itch ga ik proberen. Een masker is geen optie. Als ik Jones een masker omdoe, loopt hij direct naar vriendje Sammy die het masker er in no-time af heeft.
Jones vanmorgen in zijn pyjamaatje
[ Afbeelding ]
Een favoriet plekje om te liggen, helaas is de deken nu gelijk vies.
Anniick schreef:Weet iemand een hoofdkap waar het paard hoe die ook gedraaid is mee kan zien? lijkend op een gewone vliegenkap oid dus?
Flip is gisteren namelijk in de sloot gevallen omdat zijn pagony exceem masker over zijn ogen gedraaid zat en niks meer kon zien. die dus meteen de prul ingegooid. pff
casperzazoe schreef:Is die RSIH een echte eczeemdeken? Aangezien er overal gespjes zitten enzo.
ellepel schreef:Sammyoo schreef:Fijn dat het goed gaat met je pony Robincera.
Vandaag Jones een RSIH opgedaan. Ik ben benieuwd, een Boett lag in een paar dagen helemaal in reepjes. Hoe doen jullie dat met die oorgaten? Even schuren aan de stroruif en zijn oren zijn eruit. Moet hij een halster om waaraan dat vast moet?
bij ons lopen er 3 paarden met zo'n deken op en bij alle 3 zitten de oren er altijds uit.
denk dat je er weinig aan kunt doen
anniik., kun je geen vliegenfrontriem met halster om doen?
ik hoor echt teveel ellende met vliegenkappen,bovendien is het beter om ze overdag op te doen en dan snachts af,anders is het te donker en zien ze te weinig
casperzazoe schreef:ik kijk op de site van EJ en daar staat dat het een echte eczeemdeken is.
vind het er verder wel netjes uitzien, en zeker omdat het om zn oren gaat. nu is er net een stukje hals bloot daardoor is het achter zijn oren helemaal kapot dus doe hem nu liever gaan halster ofzo aan
ellepel schreef:de foto toont denk ik ook anders?
ik vind haar ook te zwaar namelijk,ik zie duidelijk vetaanzet bij de staart,en de schouders en de manenkam lijkt mij ook opgezet![]()
maar dat is ook typisch IR he..