fibra en vitalbix deden voor aurelia niets.
ik heb haar net ingepakt hahaha.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammiex2000 schreef:Ik weet dat het per paard verschilt, maar heb toch even een vraagje. Ik zoek weer even een zalf of crème om de huid uitwendig te behandelen als hij toch geschuurd heeft, nu deed derfen vrij weinig, voor welke zouden jullie gaan? Fibra of Helmosan? Of Vitalbix smeersel?
Nyaleti schreef:Ik zit ook al weer te puzzelen voor dit seizoen. Elk jaar gaat het een beetje beter![]()
Vorig jaar ging het erg goed. 's Avonds kunnen trainen, meer dagen zonder deken dan met.. alleen het hoofd blijft drama. Vooral zijn neus schuurt hij erg. 24/7 met neusflap vind ik niks, veel te benauwd ook. wordt nat, vies, snotjes af en toe.. Ogen blijft hij ook schuren wat dus juist met een kap extra drama geeft omdat de stof dan in z'n oog prikt. Mocht iemand dé tip hebben voor een kap wil ik nog wel een poging wagen.
Tips voor jeuk creme zijn ook welkom. Daar heb ik nog geen wondermiddeltje voor gevonden.
Vorig jaar goed vol gehouden met glucobalance, cavalor fibreforce en culico druppels. Ik zou graag CBD willen proberen maar durf hem eigenlijk niet van de Culico af te halen en dat te combineren lijkt me een slecht idee. Wel wil ik dit jaar de Apis mee pakken, dat schijnt ook goede resultaten te geven.
Mijn voer zou ik aan willen passen en ik heb mn oog nu op het Fibra anti itch voer. Lees hier helaas wisselende reviews dus vind het erg lastig. Heeft iemand nog meer tips? Cavalor fibreforce heeft duidelijk verschil gemaakt omdat het laag zit en suikers, zetmeel en rotzooi maar ik denk dat ik hier nog in kan verbeteren en wil voor dit jaar kijken voor een brok voor de huid.
Sammiex2000 schreef:Ik weet dat het per paard verschilt, maar heb toch even een vraagje. Ik zoek weer even een zalf of crème om de huid uitwendig te behandelen als hij toch geschuurd heeft, nu deed derfen vrij weinig, voor welke zouden jullie gaan? Fibra of Helmosan? Of Vitalbix smeersel?
Nyaleti schreef:Thanks Jets! Fibra zou ik idd voor mijn grote shet al meer dan een halve kilo moeten voeren. Da's echt wel veelzit ook hoog in zetmeel ( 16% als ik het goed heb onthouden) en dat staat recht tegenover wat ik geleerd heb over voeren van een dikke koudbloed eczemer. Mja, proberen waard.
Super nieuws wat je zegt over Fibreforce! Ik ga even zoeken wanneer die zakken er zijnga meteen even de structo opzoeken. Misschien is dat voor mijn pony wel beter als daar al jeukstillende kruiden inzitten.
Ik heb de TKC 97 lotion besteld. Kwam het toevallig tegen en lees echt heel veel positieve recensies. Gruwelijk aan de prijs maar nu met flinke korting op Agradi voor de geïnteresseerde.
Culico en Glucobalance ga ik morgen weer mee beginnen, Apis zodra het binnen is. Hopelijk ben ik er niet te laat mee, het lente weer verrast me een beetje.
Eliana schreef:Ik heb net de dermacontrol binnen van vitalstyle. Dat is tot nu toe het enige wat helpt bij mijn shet. Zo bizar eigenlijk waar iets voor de 1 goed helpt, werkt het voor een ander weer helemaal niet.
[ [url=m/ycADoa.jpg]Afbeelding[/url] ]
_sharona_ schreef:Vorig jaar gaf een stalgenootje aan dat ze van de dierenarts had gehoord dat er pillen zijn die erg goed helpen tegen eczeem. Hierop heb ik contact met hun opgenomen (lingenhoeve). Het gaat om de Bio plus capsule. Zij gaven aan dat ze vorig jaar bij meerdere paarden erg goede resultaten hebben gezien. Helaas kan ik er op internet erg weinig over vinden. Hebben andere hier ervaring mee?