Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naskapower schreef:Mijn exceemdeken (rambo) is helaas zo goed als gesneuveld.
Nu zag ik dat epplejeck een 3 halen, 2 betalen actie heeft. Alle combinaties zijn mogelijk.
Alleen heb ik geen 3 dekens nodig, liefst houd ik er zelf 1 maar ik wil er ook wel 2 houden.
Dus wie wil er mee bestellen?
Zelf zit ik te denken op voor een shires te gaan, ik hoor er goede verhalen over en de prijs ligt toch een stuk lager dan een rambo.
edit: via kiala zou ik de deken voor 4 euro extra aan verzendkosten naar je toe kunnen sturen.
TinkerTreas schreef:Even een voer vraagje tussendoor.
Over 2 weken gaan we verhuizen naar een andere stal. Ik heb vandaag even contact opgenomen met de fouragehandel, welke soorten hooi hij kan leveren. Ik kan kiezen tussen weide hooi, kruiden hooi en gedorst hooi. Gedorst hooi wil ik niet mee beginnen, ik denk dat daar erg weinig in zit voor Sally. Zouden jullie weide hooi of kruiden hooi nemen?
TinkerTreas schreef:TinkerTreas schreef:Even een voer vraagje tussendoor.
Over 2 weken gaan we verhuizen naar een andere stal. Ik heb vandaag even contact opgenomen met de fouragehandel, welke soorten hooi hij kan leveren. Ik kan kiezen tussen weide hooi, kruiden hooi en gedorst hooi. Gedorst hooi wil ik niet mee beginnen, ik denk dat daar erg weinig in zit voor Sally. Zouden jullie weide hooi of kruiden hooi nemen?
Even mezelf quoten
TinkerTreas schreef:TinkerTreas schreef:Even een voer vraagje tussendoor.
Even mezelf quoten
MarloesNatje schreef:Ik wil hier denk ik wel aan meedoen, eerst nog even goed nadenken welke deken..
Zit zelf t denken om eens de qhp eczeemdeken zebra te bestellen. Iemand hier ervaring mee? En hoe valt deze maat ten opzichte van de Pagony dekens? Heb hier voor een fjord 175 in.Naskapower schreef:Mijn exceemdeken (rambo) is helaas zo goed als gesneuveld.
Nu zag ik dat epplejeck een 3 halen, 2 betalen actie heeft. Alle combinaties zijn mogelijk.
Alleen heb ik geen 3 dekens nodig, liefst houd ik er zelf 1 maar ik wil er ook wel 2 houden.
Dus wie wil er mee bestellen?
Zelf zit ik te denken op voor een shires te gaan, ik hoor er goede verhalen over en de prijs ligt toch een stuk lager dan een rambo.
edit: via kiala zou ik de deken voor 4 euro extra aan verzendkosten naar je toe kunnen sturen.
car0linee schreef:Ik ben net een week met vakantie geweest en bij thuiskomst trof ik mijn merrie met behoorlijke wonden aan. Ze is heel goed verzorgd in mijn vakantie en elke dag ingesmeerd maar ze lijkt nergens op te reageren. Voor mijn vakantie had ik haar weer met hydrocortiderm gesmeerd en waren alle wonden dicht en had ze overal weer haar, nu had ze weer open plekken op haar hoofd, oren, op haar benen, uier geschuurd etc. Overal is ze continue gesmeerd. Heb al zo ontzettend veel geprobeerd dat ik er echt radeloos van begin te worden. Ik heb nu dus ook maar Hippo eczema besteld. Ben benieuwd of het wat voor ons is, ik hoop het zo. Dus zal mijn bevindingen ook zeker hier delen. Wij starten er vanaf donderdag of vrijdag mee.