Groene biotex en groene zeep wordt wel degelijk vaak aangeraden om te gebruiken bij ontstekingen om in te "baden"
Dus zo vreemd is dat advies niet hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
timilon schreef:wonden op zijn hoofd vanwege oedeemvorming(redelijk lang verhaal) de huid heeft zo strak gestaan dat het open is gegaan,ziet er nu erg netjes uit.
wonden op zijn benen is onbekend hoe hij daar aan komt.
nadita schreef:timilon schreef:wonden op zijn hoofd vanwege oedeemvorming(redelijk lang verhaal) de huid heeft zo strak gestaan dat het open is gegaan,ziet er nu erg netjes uit.
wonden op zijn benen is onbekend hoe hij daar aan komt.
Is er ook een idee waardoor die oedeem ontstaan is dan? Mss door de verwondingen aan zijn hoofd?
hoopvol schreef:Als ik PVD voorbij zie gaan , moet ik iedere keer denken aan Partij Voor de Dieren.
khirshanta schreef:Correctie: even naar moeders gebeld, wij hebben ook andere biotex, maar dat is echt een wasmiddel. Die had ik in de eerste instantie in gedachten
geerke schreef:het is jammer dat hij zo moeilijk eet,anders hadden de kilo's eraan gevlogen!
wat ik mij afvroeg,ruikt zijn mondholte nu wel normaal?
Omdat jolliegirl@het had over dat hij compleet veretterd was....ik zit me gewoon de hele dag afvragen hoe het zover heeft kunnen komen,je moet toch wel heel slecht in elkaar zitten om dit te negeren...niet te begrijpen...ik schaam me gewoon dat ik mens ben...
timilon schreef:vandaag weer bij canjer(s) geweest.
ik heb hem nu 2x meegemaakt,en gaat absoluut vooruit!
het punt van leven of dood is hij nu echt voorbij.
Scubadoo schreef:Is het niet verstandiger om raad te vragen aan een dierenarts voor benen die er uit zien als kippeboutjes? Daar kun je dan toch niet zelf van alles op te gaan smeren?
Zitten er eigenlijk geen dierenartsen op bokt?
klotshtiduj schreef:Via deze weg wil ik in ieder geval Canjer veel sterkte wensen en hoop voor hem op een mooi paardwaardig bestaan! (goed bedoeld voor de mensen die gelijk alles in het negatieve trekken!)
Scubadoo schreef:Dat zou een veearts toch moeten kunnen zien?
Er zitten nu allemaal mensen tips te geven voor wonden die ze niet hebben gezien. Een veerarts heeft er toch voor gestudeerd? Die zou toch moeten weten hoe hij wonden moet behandelen?
Scubadoo schreef:Buiten de kliniek om? Klust die dierenarts zwart bij dan? Of hoe moet ik dat lezen?