Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tallie_Ho schreef:klotshtiduj schreef:Weet niet wat hier zo ernstig aan is dat het niet getoont kan worden?? Staan op bokt regelmatig links naar foto's van paarden die verongelukt zijn...
Kennelijk weet jij om welk paard het gaat. Ik vind het niet netjes dat je ondanks de wens van de TS alsnog een foto neerzet.
klotshtiduj schreef:Weet niet wat hier zo ernstig aan is dat het niet getoont kan worden?? Staan op bokt regelmatig links naar foto's van paarden die verongelukt zijn...
klotshtiduj schreef:Weet niet wat hier zo ernstig aan is dat het niet getoont kan worden?? Staan op bokt regelmatig links naar foto's van paarden die verongelukt zijn...
tallechie schreef:klotshtiduj schreef:
Weet niet wat hier zo ernstig aan is dat het niet getoont kan worden?? Staan op bokt regelmatig links naar foto's van paarden die verongelukt zijn...
Dit vind ik dus niet kunnen. TS geeft aan dat ze de foto's niet wil laten zien en toch zet je ze er op.
Dit is toch aan de TS.
Een beetje meer respect kan ook wel.
Het is al moeilijk genoeg
klotshtiduj schreef:Nogmaals... ze staan openbaar toegankelijk op internet!!!!
klotshtiduj schreef:tallechie schreef:Dit vind ik dus niet kunnen. TS geeft aan dat ze de foto's niet wil laten zien en toch zet je ze er op.
Dit is toch aan de TS.
Een beetje meer respect kan ook wel.
Het is al moeilijk genoeg
Nogmaals... ze staan openbaar toegankelijk op internet!!!!
terorita schreef:klotshtiduj schreef:Nogmaals... ze staan openbaar toegankelijk op internet!!!!
om in iemand z'n album te komen heb je tochgebruikersnaam en wachtwoord nodig..
mirgino schreef:en iedereen heeft ze hier dus ook bekeken![]()
iedereen wil ze zien,eerst kijken en dan afgeven op 1 persoon omdat het `zgn niet kan`
terorita schreef:klotshtiduj schreef:Nogmaals... ze staan openbaar toegankelijk op internet!!!!
om in iemand z'n album te komen heb je tochgebruikersnaam en wachtwoord nodig..
klotshtiduj schreef:Kopieër de naam van de foto eens en plak die in je internet browser... Succes, je hebt echt geen wachtwoord of iets dergelijks nodig hoor!! En ik ben nog wel pc blond!
Citaat:Als je de link van de foto bekijkt kom je in het fotoalbum waar de foto's instaan, openbaar toegankelijk op internet!!!!
Misschien dat er mensen nu eens wakker gaan worden....