dan heeft je paard een legger

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:vincenza schreef:wanneer een paard of mens of welk wezen dan ook iets aan zijn lever heeft, heeft dat met woede en zelfdestructie te maken. het opgekropte gevoel zet zich ergens in het lichaam vast en bij woede is dat de lever.
iets op zijn lever hebben...
overigens zet ik het niet voor jou neer maar voor de TS. misschien is er iets waar zij iets aan zou kunnen veranderen. elke minimale verandering kan een genezing teweeg brengen. en dan vooral het inzicht waarom het zo is.
Wat een onzin zeg, als we op die manier moeten diagnosticeren dan blijven er weinig dierenartsen over![]()
@TS, ben erg blij voor je dat het zo goed gaat!
ellepel schreef:ik weet em!
dan heeft je paard een legger
slimmerik schreef:vincenza schreef:iets op zijn lever hebben...
En hoe leg je het spreekwoord uit : "die heeft het achter de ellebogen" ??
vincenza schreef:
dit geloof je werkelijk zelf niet he dat jij dit hebt geschreven? wat erg! is dat on topic en opbouwend voor ans?
wat erg zeg! wat zou ik me schamen wanneer ik dat zo in het openbaar zou neergezet hebben.
@ans: ik wens je succes en sterkte voor je paard.
het enige wat er bedoeld wordt is dat emoties en ziekten met elkaar verband houden.
slimmerik schreef:vincenza schreef:
dit geloof je werkelijk zelf niet he dat jij dit hebt geschreven? wat erg! is dat on topic en opbouwend voor ans?
wat erg zeg! wat zou ik me schamen wanneer ik dat zo in het openbaar zou neergezet hebben.
@ans: ik wens je succes en sterkte voor je paard.
het enige wat er bedoeld wordt is dat emoties en ziekten met elkaar verband houden.
Die opmerking van mij was natuurlijk niet richting Ans bedoeld maar richting jou. En als er iemand niet opbouwend is geweest voor Ans dan ben jij het wel.....of ben je je eerste post alweer vergeten?
vincenza schreef:zou je per pb kunnen reageren?