Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mystery1980 schreef:kan het adres van de stal niet even opgezocht worden dan belt een van de bokkers vast een DA? Zijn hier meerdere bekenden van de TS heb ik begrepen. Dan heeft linda het niet gedaan maar kan het paard misschien toch geholpen worden, het arme dier!
Ilsiie schreef:nope ben ik het mee eens.. zijn idd veeartsen die dat doen, en de veearts die zij hebben die komt zelfs midden in de nacht nog z'n bed uit voor z'n klanten (althans, voor mijn verzorgpony toen wel) dus aan hem zal het niet liggen.. maar zoals ik al zei, hoop echt dat het paard snel geholpen wordt, als het aan Linda had gelegen had Um allang in de kliniek gestaan denk ik..
@ superwoman: die fokker die de eigenaar is van Umeda die heeft véél paarden op z'n landje staan, goede afstammingen ook, dus het geld zal het probleem niet zijn.. vraag me niet wat dan wel de reden isken de man verder ook niet, maar de paarden die bij ons op stal komen zien er wel altijd goed uit en komen niets te kort..
[wat een geweldige avater heb jij]
tita schreef:www.Manege*****.nl
odetteke schreef:tita schreef:www.Manege*****.nl
Het is niet netjes om hier gegevens over de verblijfplaats van het paard hier neer te zetten en elkaar te lopen opstoken om actie te ondernemen!
LoveDunc schreef:Inderdaad, kom op het gaat hier niét om mishandeling. nog ff en jullie gaan ook een topic openen om een steentje bij te dragen aan ziektekosten?
mystery1980 schreef:naar mijn idee mag er wat gedaan worden aan alle dierenleed dat er is. Dierenbescherming beslist toch ook over andermans dieren... ik vind dat heel normaal hoor. Heb gewoon erg medelijden met dat paard. En ja ik heb vaak genoeg rekeningen van dierenartsen betaald voor anderen, gewoon omdat ik de dieren zielig vind. Ze kunnen nou eenmaal niet zelf betalen en sommige mensen zijn helaas zo dat ze of het geld niet hebben of het verantwoordelijkheidsgevoel voor een dier missen. En die laatsten vooral zijn geen dieren waard.