Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fransje23 schreef:Hopelijk nu eindelijk de opgaande lijn te pakken!
Wat ik mij afvroeg zouden de complicaties bij Olivia verband kunnen hebben met de inspuiting met PAAG? Dat heeft ze toch gehad was niet afdoende waardoor je voor de operatie hebt gekozen?
nuevo_mien schreef:Hoe is het nu met Olivia?
Ik zag dat filmpje voorbij komen op fb..
https://www.facebook.com/share/v/1YCv4b2VK5/
Brainless schreef:Enkele betekend normaal 3-5.
germie schreef:Mijn interpretatie is niet anders. Enkele is een klein aantal. Ik vind het in de context van maanden bij 3 al een groot aantal. Dus dan blijft alleen het getal van 2 over omdat er gesproken wordt over meervoud van maanden.
En watik dus ook schrijf is dat ik dat filmpje te rooskleurig vind, want het is in 99 procent van de gevallen niet na 2 maanden genezen, maar ook niet na 3. Bij 6 maanden heb je het in mijn ogen al over een hele lange periode. Komt zelfs niet meer in de buurt van enkele. Is 3 keer zo lang.
Daarom is de woordkeuze enkele ook onjuist, omdat er mensrn zijn die 3 maanden ook enkele vinden. Maar 6 maanden zal niemand meer enkele vinden, terwijl dat realistischer is bij zoiets als ik het goed begrepen heb. Had gewoon een getal genoemd en dan was het duidelijk geweest.
Voor de ts is het idd vervelend dat er complicaties opgetreden zijn, maar nu lijkt het wel weer de goede kant op te gaan gelukkig. De einddatum kan nog steeds gehaald worden zonder schuiven zoals ik het lees. Het is alleen wel een stuk duurder en pijnlijker geworden omdat het dier nog steeds pijnstillers krijgt.
Ik hoop echt dat het helemaal goed komt en dat je achteraf zegt dat je blij bent dat je het gedaan hebt en dat het lange wachten het waard is geweest.
germie schreef:Ja, het zit me zeker hoog omdat het gewoon onjuiste info is. De duur klopt gewoon miet. Ik vind het zelfs misleidend en lijken of ze graag meer van dit soort operaties verkopen, een verkooppraatje dus. Zal hem eens opzoeken en kijken of je online kunt reageren.