De stal die ze normaal als openstal hebben is 6 bij 6. Dit is nu dus door de helft 3 bij 6... Ze lag gister avond lekker te slapen toen m'n zusje ging voeren. Vanmorgen lag ze lekker. Toen we kwamen ivm verbandwissel lag ze ook nog net te slapen.
Verbandwissel is goed gegaan. Wond zag er toch best mooi uit(foto's komen binnenkort een x online). Wond is vergeleken vorige week vrijdag al best goed verheelt. Nu goed opletten ivm wildvlees. Vrijdag word nog een x verbandgewisseld.en dan hopelijk maandag met m'n zusje erbij en dat zij het vanaf daar kan overnemen
Is voor het wildvlees gaan laseren niet een idee? Ik heb daar echt zulke mooie resultaten van gezien. Wat lekker dat ze zoveel aan het (bij)slapen is, lijf rust geven en dan kan de energie naar herstel gaan.
Laseren wel idd aan gedacht. Maar toch niet zo "ons" ding.
Het is echt zo goddelijk Dat ze thuis staat!! Komend weekend gaan we layka bevrijden van haar boxartest. Ze krijgt een stukje van 10 bij 20 direct aan de stallen vast voor een beetje meer beweging. Maar het was eerst even belangrijk dat iris weer rustig thuis kon aankomen
Ik heb jullie topic stilletjes gevolgd, maar wat fijn dat ze weer thuis is! Ze lijkt blij en tevreden om thuis te zijn. Hopelijk doet de rust haar goed
Heeft iemand een goede tip om ervoor te zorgen dat ukkepuk niet alleen op haar hooi poepen? Ik zat eraan te denken om een beetje stro in 1 van de hoeken te doen. Misschien dat ze wel op stro wil poepen en niet op zaagsel(in de kliniek poepte ze vaak ook bij het hooi).
Ohja en madam heeft een insta account. Iris.flowerpower2023
Als t goed is komt de dierenarts straks nog voor verbandwissel. En dan hopelijk volgende week maandag samen met m'n zusje zodat die dan de verbandwissel kan overnemen.
De officiële rekening/eindbedrag is ook binnen van de kliniek. Schone 6803.51 euro....