office schreef:Wat is ze mooi geworden beestje was gewoon ondervoed .Ze ziet er nu gelukkig uit !
Ze heeft niet voor niets de bijnaam "blij ei"
Pumpkins schreef:Mooi bijgetrokken! Die is mooi op gewicht nu. Ben benieuwd wat de osteo gaat vinden, vooral de gekke deuk in haar kont. Verder is haar rug mooi bijgetrokken.
Dank je, ik vindt ook dat ze veel makkelijker beweegt.
boemel schreef:Knap paard@
Dank je!
tiwi1969 schreef:Zo die is mooi bijgetrokken, mooie merrie!
Thanks!
AlwaysH schreef:Dat ziet er veel beter uit!
Je wilde haar nu wel weer oppakken met trainen toch?
Mag natuurlijk nog wat meer aan die hals, maar dat komt wel. Ze ziet er nu al veel beter uit.
Eerst wil ik kijken wat de osteo zegt. Ik maak nu af en toe een stapritje zonder zadel met haar, vindt ze fijner dan met mijn oude zadel. Ik ga wel een goede nieuwe voor der kopen. En af en toe longeer ik haar, niet aan de longe, dat snapt ze nog niet en vindt ze heel eng. Gewoon los in de wei. Dat vindt ze geweldig! (oefening kreeg ik van de DA) ze bokt en racet heel wat af! Klopt, hals mag nog meer, billen ook, maar ze krijgt dus nog geen echte training.
sanne83 schreef:Een goeie zomerwei, daar kan echt weinig tegenop

Mooi om te zien hoe ze bijkomt!
Ik hoop echt dat de osteo haar goed kan helpen.
Is diegene ook fysio of dierenarts?
In frankrijk zijn inderdaad osteos veel meer populair. Ik weet niet precies hoe het zit met de opleidingen daar. In Nederland is vaak de kwaliteit van chiros beter omdat die vrijwel altijd ook fysio of dierenarts zijn, maar ik ken ook hele goeie osteos (die zijn dan ook fysio/dierenarts).
Misschien interessant om je zelf alvast te verdiepen in hoe je haar verder kan helpen. Misschien kan je haar zelf elke dag een beetje helpen, de masterson methode is daarvoor heel leuk. Kan je goed zelf doen! En zoek eens op thoracic sling en fascia voor trainingsideeen.
Dank je wel, ga ik me in verdiepen!
Elisa2 schreef:Die is super bij gekomen, mooi om te zien!
Loopt ze nu gewoon goed en rad?
Ik vind haar goed lopen, maar kan dat niet zo goed beoordelen. Ik zal weer eens filmpjes maken voor jullie, niet nu, het is 35 graden, beetje warm voor ze om te gaan rennen...
superpony schreef:Verbetering en ze ziet er ook goed uit en lijkt zich happy te voelen.
Je gaat haar dus wel dekken, of is dat een andere merrie?
Wat bedoel je? Ik ga Mira in ieder geval (nog) niet dekken. Als ze echt helemaal goed in der lijf zit en ze ziet er echt helemaal goed en gezond gebouwd uit, dan misschien, maar dat zien we dan wel weer.