Elisa2 schreef:Ik heb getwijfeld om te reageren..ik snap de reacties. Af en toe (uitgestrekte draf e.d) lijkt ze inderdaad wat onregelmatig en andere momenten weer niet. Wat mij opvalt voor het niveau is dat er nog wel wat meer verzameling en gedragenheid zou mogen zijn. Dan wordt het beeld ook anders denk ik.
Als ze echt kreupel zou zijn dan had de jury wel uitgebeld denk ik of het ea op de coupon gezet lijkt me.
Ik vind het in ieder geval super om te lezen dat ze het nog steeds vrij goed doet en ze goed onder controle staat.
Dankjewel Elisa! Ik snap de meeste reacties ook wel, is ook helemaal niet erg.
Nee geen opmerkingen erover, wel dingen als spanning en onrustige aanleuning. En verder zijn we inderdaad bezig met de dingen die je zegt. We knutselen rustiger verder.
Ben inderdaad erg blij hoe ze het doet, nogmaals bedankt.
@ Eef_Bam: het was jouw keuze om zo aanvallend te reageren met misplaatste oordelen. Zelfs met de extra informatie die ik gegeven hebt, die je dus wist voordat je besloot om zo te reageren. Heeft niks met een discussie forum te maken. En al helemaal niet met dit topic, die bedoeld was voor degenen die benieuwd waren hoe het met ons gaat.
Uit mijn enthousiasme was ik misschien iets te kort door de bocht bij het plaatsen van het filmpje en had ik misschien wat dingen er gelijk bij moeten zetten, of gewoon geen filmpje moeten delen. Maar ben ook maar een mens. Als ik niet volledig ben of men mist informatie, zeg dat dan en dan kan ik er wat meer mee. Voor mij waren sommige dingen in het filmpje logisch, maar voor een vreemde hoeft dit helemaal niet zo te zijn. En er zijn genoeg momenten hier op bokt dat iemand echt wel even flink aangesproken moet worden door andere bokkers om wakker geschut te worden. Dus snap de alertheid hier op bokt.
Ik ben weer veelteveel aan het uitleggen... Maar krijg het gevoel dat wat ik ook zeg tegen je, dat je er toch niet voor open staat. Is niet erg, het hoeft alleen echt niet persoonlijk te worden. Ik hoop iig dat je een beetje begrijpt wat ik probeer te zeggen en dat je alles mag vinden maar dat aanvallend zijn en persoonlijk worden is nergens voor nodig. In gesprek blijven kom je veel verder (bij mij), dan onwaarheden verkondigen over mij omdat je niet alle informatie hebt. Vraag het en je krijgt een eerlijk antwoord van mij.