We zijn weer thuis!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pol1 schreef:Nou meteen maar alles gedaan, de smid is geweest, kleine en moeders ontwormd.. En moeders even Door de wasstraat!
Op naar morgen onze eerste spoeldag thuis..Zie er wel iets tegenop maar hopelijk hebben we gauw de slag te pakken..Als ik al wijs naar de aansluitingen wil ze eigenlijk al weg! Wilde t eerst op de wasplaats doen maar die kan ik niet afsluiten..denk toch maar even in een box..
AmFe schreef:pol1 schreef:Nou meteen maar alles gedaan, de smid is geweest, kleine en moeders ontwormd.. En moeders even Door de wasstraat!
Op naar morgen onze eerste spoeldag thuis..Zie er wel iets tegenop maar hopelijk hebben we gauw de slag te pakken..Als ik al wijs naar de aansluitingen wil ze eigenlijk al weg! Wilde t eerst op de wasplaats doen maar die kan ik niet afsluiten..denk toch maar even in een box..
Heerlijk dat je ze weer thuis hebt!! Moet je eens per dag spoelen? En zitten die slangetjes er constant nog in?
AmFe schreef:pol1 schreef:T ging goed maar viel in t begin niet mee!!! Pffff ff gevecht geleverd..Daarna suoerbraaf!
Ik vind jullie super dapper samen!! Zou mij nooit lukken! Hopelijk is het snel klaar en levert het dan ook echt wat op!
Livia is echt een plaatje!!
Jet schreef:O, dat kan ik me wel voorstellen. Het is natuurlijk ook heel anders als iemand op de faculteit dat doet of als je eigen baas(je) dat doet. Super dat het je toch lukt, ook ik ben benieuwd naar donderdag!