Hoe gaat het met haar? Mag je haar morgen weer ophalen?
xxsalinaxx
Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-15 00:30
Het gaat goed met haar! Morgen belt de arts en dan verteld hij of ze mee maar huis mag ja of nee. Hij dacht gister dat het wel zou kunnen dus laten we het hopen! Als dat zo is halen we haar zaterdagochtend op!
heerlijk dat ze naar huis mag. Vooral dat het zo goed is verlopen met de operatie. Een sterke merrie die geeft niet zomaar op dus fijn dat je haar nog hebt laten opereren en haar deze kans nog geeft..
Zo, geweldig nieuws! Ben benieuwd hoe lang je nog moet spoelen en wanneer je weer voor controle terug moet ( en ze de drains voor het spoelen eruit halen). Morgen lekker weer knuffelen met haar, veel plezier!
al tijden schrijf ik niet meer op bokt en af en toe lees ik eens wat. op de een of andere manier ben ik dit topic gaan volgen en wat een mooi nieuws.
ik zou mijn energie niet stoppen in de vorige dierenarts, al snap ik de frustratie, maar lekker vooruit kijken en genieten van de knappe Mirre. veel geluk en plezier samen.
Ik moet nog een week spoelen maar komt al geen viezigheid meer uit! Vrijdag opnieuw contact opnemen en dan komt mijn eigen dierenarts de drains en hechtingen eruit halen als het mag.
Ze hoeft niet meer terug voor controle natuurlijk wordt er goed op haar gelet door stalgenoten,en mijn eigen dierenarts en ik hebben veel contact dus dat komt goed!
Ze mag zelfs gelongeerd worden en in de stapmolen. Ze mag alleen nog niet los zolang drains erin zitten! Maar ik ben blij dat ze nog wat mag doen!
Vanmidag gelijk verwend met een emmer slobber
En een mooier sinterklaaskado kan ik mij niet wensen!!