loriene schreef:Ik heb echte wietolie gebruikt.Puur dus.
Kun je niet in de winkel krijgen.
En waar dan wel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hannatjuh schreef:Er is nu idd nog maar 1 acupunctuur behandeling geweest. Deze maand komt er nog een aan en daarna hoop ik dat het helemaal weg is. We zullen zien.
Ik heb dus wel speciaal die acupuncturist uit Duitsland laten komen en kost wat meer dan de gemiddelde hier in Nederland en de communicatie is niet super als je geen Duits kan maar ik vind het het allemaal waard. Ik zou dus niet snel een andere hiervoor vragen tenzij die er ook ervaring mee heeft.
De golden past kreeg ze al wel maar helaas onregelmatig of te weinig. Nu. Ben ik het de afgelopen tijd zelf weer gaan voeren en ik denk dat het de acupunctuur ondersteund. Golden paste is een mengsel van curcuma, kokosolie en vers gemalen zwarte peper. Ff Googlen en je komt recepten tegen.
Zelf heb ik de biologische curcuma van pit-pit.com deze heeft meer curcumini, dat is de werkzame stof. De versgemalen zwarte peper en kokosolie versterken deze werking in het lichaam. Er zijn geen keiharde bewijzen dat het ook echt werkt maar verschillende mensen hebben er goede ervaringen mee.
Jotoma schreef:hannatjuh schreef:Er is nu idd nog maar 1 acupunctuur behandeling geweest. Deze maand komt er nog een aan en daarna hoop ik dat het helemaal weg is. We zullen zien.
Ik heb dus wel speciaal die acupuncturist uit Duitsland laten komen en kost wat meer dan de gemiddelde hier in Nederland en de communicatie is niet super als je geen Duits kan maar ik vind het het allemaal waard. Ik zou dus niet snel een andere hiervoor vragen tenzij die er ook ervaring mee heeft.
De golden past kreeg ze al wel maar helaas onregelmatig of te weinig. Nu. Ben ik het de afgelopen tijd zelf weer gaan voeren en ik denk dat het de acupunctuur ondersteund. Golden paste is een mengsel van curcuma, kokosolie en vers gemalen zwarte peper. Ff Googlen en je komt recepten tegen.
Zelf heb ik de biologische curcuma van pit-pit.com deze heeft meer curcumini, dat is de werkzame stof. De versgemalen zwarte peper en kokosolie versterken deze werking in het lichaam. Er zijn geen keiharde bewijzen dat het ook echt werkt maar verschillende mensen hebben er goede ervaringen mee.
Heeft de tweede behandeling al plaats gevonden? Hoe gaat het nu?
Mijn da/osteo/dry needling persoon wilde zich ook gaan verdiepen in accupuntuur. Ik ben wel benieuwd wat voor opleiding je dan volgt en of er dan in het bijzonder 'behandeling sarcoid' voorbij komt. Want niet elke accupunturist zal dit zo maar kunnen behandelen?
Oftewel: hoe weet je bij een accupunturist of je echt een goede hebt die weet wat hij doet..
brigitte2 schreef:Hoeveel van de golden paste geef je nu?
1 of twee keer per dag? Denk er over om het ook te gaan geven, maar ik lees veel verschillende doseringen van een theelepel tot een eetlepel...
Ik zag bij pit en pit de bio curcuma en de gezuiverde curcumine. Welke heb jij gebruikt?
Jotoma schreef:Fijn dat je deze update weer met ons deelt! Wat goed zeg. Heb je nog een tweede behandeling plaats laten vinden?
Ben wel benieuwd wat je aan treft als t loslaat, bij ons was het pas het topje van de ijsberg en dat voelde je aan de buitenkant ook niet.