Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Billy schreef:Paard staat al sinds april slecht....persoonlijk zou ik dat ook te lang vinden...
spatter schreef:ChocooPrins lees de openingspost eens goed door, mijn samenvatting is van haar post.
Focussed schreef:Als je echt wilt weten wat er nog mogelijk is met die pezen ga je naar Frans van Toor bij de Raaphorst in Wassenaar, en niet naar de kwakzalver die al uitgebreid in het nieuws is geweest....
smurffie schreef:Focussed schreef:Als je echt wilt weten wat er nog mogelijk is met die pezen ga je naar Frans van Toor bij de Raaphorst in Wassenaar, en niet naar de kwakzalver die al uitgebreid in het nieuws is geweest....
Frans is erg hard, ik denk dat de ts daar huilend van terug komt. Die zegt namelijk gerust dat het dierenmishandeling is om zo met een paard om te gaan.
Mara2000 schreef:Een paard met KS is, met de juiste begeleiding, nog prima te rijden. Ik zie de noodzaak van inslapen dan ook niet. Mogelijk moet je je doel aanpassen ja, maar hoe erg is dat.