Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
barbar schreef:De problemen met jou paard lijk idd erg op die van de mijne, al hoefde ik die van mij niet binnenste buiten te keren om achter de tumor te komen. Ik hoop dat je nog lang van je paardje mag genieten.
Yvank_ schreef:Kanker bij paarden hoeft niet snel te gaan en ook geen koorts te geven. Mijne heeft 8 jaar kanker gehad voor ze ingeslapen is.
barbar schreef:Die van mij had ook geen koorts. Mijn DA vertelde dat als je de juiste remedie had gevonden om je paard stabiel te houden dat hij nog jaren door kan. Helaas is lester opeens heel snel slecht gewoorden. Ik wilde je niet laten schrikken, dacht dat ik wel veilig kon melden omdat jij in mijn topic ook al zoiets had geschreven. Ik kwam dit topic opeens tegen en vanaf het begin kreeg ik de kriebels (ook omdat het bij mij nog erg vers is),opeens begon ik je herkennen en na even gecontroleerd te hebben of ik de goeie voor me had heb ik het berichtje geplaatst.
barbar schreef:Lester werd ook steeds knuffeliger, ik heb atijd gedacht dat het kwam omdat minder "echte" aandacht kreeg omdat hij niet meer gereden kon worden en lester vond dat best heel belangrijk. Als een tumor op de lymfbanen drukt heb je kans dat de oedeem niet meer verdwijnt.
barbar schreef:Ja, die schijf onder zijn buik gaat echt niet meer weg, koker is idd dik maar bij lester was hij op het laatst veel dikker. Verder ziet er niet fraai uit, maar ook dit was bij lester op het laatst een stuk erger, die zag er uit als een paard van 40 waar echt geen spier meer op zat.
joey2010 schreef:Oei, hij ziet er niet happy uit.
Sorry dat ik het zeg maar hij straalt ook geen energie meer uit, en hij kijkt zo vlak.
Ik hoop zo dat je hem nog een mooie zomer mag geven.
Luckystory schreef:Die oedeem-plekken zien er inderdaad nogal uitgebreid uit.
Ik heb dit eerlijk gezegd ook nog maar 1 keer eerder in die mate gezien. (Met uitzondering van hoogdrachtige merries dan toch) en dat was ook bij een paard met lymfekanker...
Die kreeg ook vacht in de longen en is helaas redelijk snel gestorven.
Maar positief puntje lijkt mij inderdaad dat Bacardi zich nog wel ok lijkt te voelen en geen pijn heeft?
Hopelijk kan hij zo nog wat verder.
pol1 schreef:Hoe oud is je paard als ik vragen mag?