Pally schreef:Ik vind het echt heel erg jammer dat iedereen zomaar zijn conclusies trekt. Ts kan echt niet bij haar paard zijn en heeft daar een hele goede reden voor die ik hier niet op internet ga zetten. Zoek eens op haar of mijn berichten, dan word het eea misschien duidelijk.
Ik woon op ruim een dik uur rijden van haar paard en kan er dus niet zijn, hoe graag ik zou willen. Het paard staat op een pensionstal.
Ik heb net contact gehad met haar man, die nu dus de zorg voor het paard heeft. Hij gaat in overleg met de staleigenaar en de hengstenboer. Ik heb verder nog niet gehoord wat nu de bedoeling is.
Jammer dat er zo veel ramptoeristen zijn die denken dat we niks beters te doen hebben dan 24/7 op bokt te gaan zitten.
Ow, btw mijn avater heeft helemaal niks met het betreffende paard te maken.
Is het niet eerlijker om een paard dat er zo aan toe is in te slapen? Een paard dat voor dood blijft hangen als het op getakeld is, daar is iets ernstigs mis mee en indien de eigenaar kennelijk niet in staat is om de zorgen toe te dienen die het dier nodig heeft (de reden zal me een worst wezen) is het imo gewoon eerlijker om dat dier verder leed te besparen.