Dimple schreef:Tja dat topic............![]()
Ik heb echt het idee dat TS de dingen goed heeft uitgezocht van te voren voordat ze er aan is begonnen.
Daarbij snap ik ook de 'zorg' die Anja uit spreekt, maar de manier waarop ze het probeert uit te leggen raakt voor mij kant noch wel, ze blijft vaag daarin. Haar mening er achter dat mensen niet zelf moeten gaan dokteren begrijp ik wel.
Vriendin van mij heeft een 4 jarige merrie met een behoorlijk tussenpees blessure LA. Die doet er alles aan om haar zsm beter te krijgen, logisch ook. Niet voor zichzelf maar voor het paard. Het is voor zo'n jong paard nl een behoorlijk blessure. Zij gebruikt homepatische druppels en pilletjes. Geen idee van wie of wat (kan ik navragen bij interesse) Maar ik snap dat zij er alles uit probeert te halen om een snel herstel te krijgen. Merrie gaat 24/7 het land op.
Over werking van reguliere medicatie. Ik heb astma en veel allergien. Ik kan helaas niet zonder (al vaak geprobeerd) maar de bijwerkingen zijn niet fijn. Zo ben ik altijd vermoeider dan anderen, heb ik meer slaap nodig. Maar zonder kan dus ook niet...........als ze daar toch eens iets op zouden vinden........
met een peesblessure het land op?....o.k...