Na alle ellende , eindelijk op weg uit de ellende!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 21:06

Toch mis ik dit enorm hoor :

foto 1
foto 2

Ik rijd op het moment wel paarden (dressuur/springen en mag af en toe westernpaarden rijden)
Maar het is niet me eigen lieve paardje daar rijd je natuurlijk het liefst op!
Wie weet.. Als wonderen bestaan..[/quote]

Ik begrijp heel goed dat je het enorm mist om op Mirre te rijden !
Maar wel heel fijn dat je op andere paarden mag rijden :j
Gelukkig dat je zelf weer fit bent.......en alle bokkers zullen duimen dat er wonderen bestaan +:)+

appiesjappie

Re: Na alle ellende , eindelijk op weg uit de ellende!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 21:29

We gaan zeker hard voir je duimen. Wat een super mooie foto s en wat ziet er daar mooi uit!

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 21:52

Bedankt voor jullie reacties!
Ik hoop dat we met z'n alle zo hard kunnen duimen dat er wonderen gaan komen!!

bertine37

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 22:48

Ik duim ook voor je Salina, want ik weet wat je voelt.
Zit in een soort gelijke situatie met mijn zorgenkindje. Ook ik blijf vechten voor dit bijzondere dier. Dag in dag uit...
Maar het is zwaar..
Ik heb ook respect voor je. Heel veel sterkte

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 15:26

bertine37 schreef:
Ik duim ook voor je Salina, want ik weet wat je voelt.
Zit in een soort gelijke situatie met mijn zorgenkindje. Ook ik blijf vechten voor dit bijzondere dier. Dag in dag uit...
Maar het is zwaar..
Ik heb ook respect voor je. Heel veel sterkte

Wat naar dat jij ook in een gelijke situatie zit.. Zo moeilijk en zwaar is dat!
Het is gewoon zo moeilijk om door te blijven gaan maar opgeven doe je ook nie zomaar!
Bedankt voor je reactie en jij ook heel veel sterkte!

Een grappig berichtje over Mirre (typisch Mirre)
Ze staat in de mini binnenbak , we hadden een deel voor haar afgesloten. Met een draadje Mirre heeft veel respect voor draadjes en gaat daar absoluut niet door of over heen..
Kijk maar naar deze foto hieronder, zo werd ze vanochtend terug gevonden haha.

ze staat echt zo van : braaf he, ik ben gewoon blijven staan op me plek ookal ligt het draad op de grond (oftewel ze durfde er niet overheen haha..)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 17:08

Of ze doet net alsof ze de hele nacht binnen heeft gestaan maar stiekem het hele terrein over is gegaan _O-

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 17:21

Joolien schreef:
Of ze doet net alsof ze de hele nacht binnen heeft gestaan maar stiekem het hele terrein over is gegaan _O-

Hahaha zou kunnen!
Maar ik weet dat zij een schijtluis 1e klas is dus die gaat niet over stroomdraadjes en niet van de andere paarden weg haha. (gelukkig!) :')
Alhoewel ze wel erg schijnheilig braaf en lief staat te kijken..

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:31

Haha geweldig. Ze kijkt wel blij!

Anthemis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:38

Hahaha geweldig!

Ik hoop voor je dat ze opknapt!

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 21:31

Ja ze was vandaag best vrolijk, ze heeft overdag op de wei gestaan en is om 9 uur savonds eraf gehaald.
Ik moest der even vangen haha maar is gelukt, ben benieuwd hoelang het nog duurt voordat ik der gewoon niet meer te pakken krijg savonds. Pestkop.
Der vacht lijkt ook op te knappen.
We gaan het zien, het is en blijft een apart maar ook bijzonder paard..

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 23:02

Het zou zomaar kunnen dat ze jou spiegelde de afgelopen tijd. Jij slecht in je vel en in je constitutie, zij ook. Jij weer beter, Mirre ook weer opknappend. Je weet het niet hoor en het legt wel een hele druk op je als je denkt dat het echt zo is, maar het lijkt er zomaar wel op.

Dat vind ik zelf het moeilijkste: dat het zo op en neer gaat. Gaat het nou maar steeds beroerder, dan is de keuze echt wel snel en goed te maken, maar juist omdat ze iedere keer weer opkrabbelt en weer vrolijk is wordt het heel lastig zo.
Toch is het misschien goed om juist als het een tijdje redelijk goed gaat afscheid te nemen, dan gaat ze in een "goede" periode en niet als ze zich miserabel slecht voelt...

Wikken en wegen, wegen en wikken... Hou je taai hoor!!!

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 05:53

Jet schreef:
Het zou zomaar kunnen dat ze jou spiegelde de afgelopen tijd. Jij slecht in je vel en in je constitutie, zij ook. Jij weer beter, Mirre ook weer opknappend. Je weet het niet hoor en het legt wel een hele druk op je als je denkt dat het echt zo is, maar het lijkt er zomaar wel op.

Dat vind ik zelf het moeilijkste: dat het zo op en neer gaat. Gaat het nou maar steeds beroerder, dan is de keuze echt wel snel en goed te maken, maar juist omdat ze iedere keer weer opkrabbelt en weer vrolijk is wordt het heel lastig zo.
Toch is het misschien goed om juist als het een tijdje redelijk goed gaat afscheid te nemen, dan gaat ze in een "goede" periode en niet als ze zich miserabel slecht voelt...

Wikken en wegen, wegen en wikken... Hou je taai hoor!!!

Wat heb je dit toch weer mooi weten te verwoorden. En wat je zegt kan goed kloppen. Altijd als ik niet lekker in me vel zit of ziek ben is Mirre dat ook(andersom komt ook voor). Er zijn een keer mensen geweest die met energie van de paarden werken, die waren verbaasd dat wij zo in contact staan en hun hadden dit voorheen nog niet bij andere eigenaren met paarden meegemaakt, zij gebruikten Mirre en mij als voorbeeld hoe het contact met je paard zo sterk is en elkaar respecteert en naar elkaar luistert

Natuurlijk moet je er maar net in geloven, en ik doe dat (als hun zo overrompeld zijn en ons als voorbeeld gebruiken is het lijkt mij echt wel zo)
Ik heb meerdere dingetjes uitgeprobeerd of het echt zo is, en daarom geloof ik het nu ook zeker wel. Al is het raar om voor sommige mensen te geloven.

Ook wat je zegt over het op en neer gaan, dat is zeker het allermoeilijkst! Dan denk je : nu is het goed, maar dan knapt ze toch weer opeens langzaam op (ik was ook net weer beter dus zij ook haha :p )

Daarom mag ze nu paard zijn, en we houden haar goed in de gaten. Ik heb mijn grens gesteld en dat is als zij ongelukkig gaat worden of weer hard achteruit gaat en/of pijn lijdt. Hier staat mijn vader achter

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 06:06

Inderdaad dat lijkt mij ook moeilijk! Als het slechter bleef gaan en zielig keek. Dan weet je gewoon het komt niet meer goed. Maar nu kijkt ze weer heel blij en word het weer moeilijk! Ik hoop voor je dat het echt zo is. Dat ze je zo aanvoelt! En dat je nu weer opknapt dat zij zich ook weer beter gaat voelen! Het is je zo gegund!

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 09:38

Ik durf het bijna niet te zeggen..

We gaan weer richting een eindschuss en dat terwijl ze op antibiotica staat!!
Ik ga na school er gelijk heen dus ben rond half 2/2 uur op stal.
Mijn da is vanaf 5 uur het weekend weg, dus wordt enorm spannend..
We blijven nog maar langer op antibiotica en pijnstillers.. En ff 2 dagen geen wei, mag wel maar dan is de kans enorm groot op een nog grotere infectie..
En maar weer stappen,koelen wondje schoonmaken..

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 09:57

Oh Salina toch.......
Telkens weer dat vleugje hoop en dan weer de teleurstelling |(
Hoe lang ga je dit nog volhouden meis ?
Ik kan je alleen maar weer heel veel sterkte toewensen vanachter mijn pc Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 10:09

Jeetje meisje, wat een ellende. Ik begrijp er werkelijk helemaal niets van.

Ook ik kan je alleen maar sterkte wensen. :(:) :(:) :(:) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 10:12

Pff... als ik dit zo lees dan denk ik dat Mirre écht op is. Haar koppie wil misschien nog wel maar je lijf moet ook meewillen ;(

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 15:45

Bedankt voor jullie reacties..
Been wordt maar dikker en push loopt eruit. Moet van me eigen da de kliniek (visdonk) bellen. Net gedaan en ze zouden terug bellen :\

Ik wordt helemaal gek en boos op me vader . Laat haar niet meer lijden en ga niet van alles proberen.

Edit : ze willen haar op de kliniek , maar gaan misschien ook verzekering bellen om te vragen wat hun vinden. Aangezien zij deels moeten betalen. Ga nu met me vader over leggen wat we doen.

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 16:06

Van de verzekering moeten we richting de kliniek vandaag of morgen. Krijgen ze het niet onder controle dan inslapen.

Ik weet absoluut niet wat ik moet doen en ben weer aardig gestresst waardoor ik niet goed kan nadenken en weet wat ik moet doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 16:11

Ik zou vandaag nog heen gaan... en heel goed met de dierenartsen daar overleggen. Zien zij er geen heil meer in afkeuren en inslapen...

Je maakt jezelf helemaal gek vrees ik als je nog een dag langer wacht met heengaan. Bovendien als het pus eruit loopt lijkt me ook wel noodzakelijk om snel te handelen.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 16:14

Ik denk toch dat dat een goed advies is. Eens kan ze inderdaad in haar koppie nog heel goed willen, maar in haar lijf niet meer kunnen. Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, maar dan met een mens dat me heel erg na stond. Het is moeilijk dat jij dan degene bent die ervoor zorgt dat het lijden niet langer hoeft.
Ik zou inderdaad kijken of ze bij Visdonk nog iets kunnen doen en als daar blijkt dat het echt niet meer te behandelen is, zou ik afscheid van haar nemen.

Heel veel sterkte hoor!

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 16:26

@yvank_, ik ga zo richting stal weer en zie ik geen verschil dan ga ik richting kliniek.
En ja ik maak mezelf helemaal gek, ik weet niet goed wat ik moet.

@jet, vreselijk om je dieren of mensen zo te zien. Ik ga er helemaal kapot aan, niet weer op de kliniek denk ik nu.

Dankjullie wel ;(
Laatst bijgewerkt door xxsalinaxx op 16-05-14 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 16:28

Jemig nee he...idd naar de kliniek en als het niet opknapt...knoop doorhakken! hoe moeilijk het is ook is..heeeeeeel veeeeel sterkte!

Belmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 16:34

Dat is een wijze beslissing denk ik.
Heel veel sterkte en hopelijk kunnen de dierenartsen je duidelijkheid geven!
Ik duim voor jou en Mirre

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 17:04

Heel veel sterkte! Jij weet wat het beste is voor haar, en ik weet zeker dat Mirre het met je eens zal zijn, wat voor beslissing je ook maakt.