Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scala schreef:geerke schreef:Fijn dat het goed met hem gaat!Maar een dierenarts die ontwormen niet nodig vind???Das zeer apart....
Ik heb er ook niets over te zeggen. Als de dierenarts dat zegt dan neem ik aan dat het ook niet hoeft.
Bhriseis schreef:Het is ook nog eens winter. Dat vergt op zich al heel wat energie van paarden, laat staan van zo'n stakkers![]()
Maar vindt de DA het dan te riskant om te ontwormen TS?
geerke schreef:hoezo moet je lang in 'het paardenwereldje' zitten om iets te weten over parasitaire besmettingen?
Je zou er heel goed aan doen om je er,als paardeneigenaar,in te verdiepen.En vooral niet blind vertrouwen op een dierenarts,maar ook vooral je hersens te gebruiken.
Ik heb het meer dan eens meegemaakt dat een da er flink naast zat hoor.
Je hebt de pony al twee maanden en hij is nog niet ontwormd sinds hij bij jou is.En bij de vorige eigenaren kregen de arme beestjes nieteens te eten....verwacht je dan wel dat er een wormkuur in is gegaan?Gewoon even logisch nadenken en vooral ook handelen.
trysteffy schreef:Ts ik vind je erg goed en lang heb uitgehouden ik zou eerder al zo lang reageren...
Maar toch er kan voor de zekerheid een wormenspuit gehaald worden...
Het is zowiezo altijd belangrijk jaarlijks een wormenspuit te geven.
Wij op stal doen 3 keer per jaar een mest onderzoek en in het nieuwe jaar een spuit want niet alles komt uit een mest onderzoek.
Eigenlijk is dan de vraag waarom we dan zo zeuren wanneer heeft de pony voor het laast een wormenpasta of Controle gehad?