ze was vanavond weer erg vrolijk, kwam in volle galop op ons af en na het eten rende ze met een gekke bokkensprong terug naar de rest toe.
De Bosdreef ziet er nog steeds wel wat in, nogmaals gevraagd en enkel de lever moet goed zijn, dit was hun reactie op ons twijfel :
Als ze genoeg zuurstof krijgt zal de wereld er voor haar heel anders uit zien.
Wat de toekomst zal brengen hangt mede af van de oorzaak van het leverprobleem. Een leverbiopt is de gouden standaard voor verder onderzoek Levers kunnen vrij goed regenereren, dit wordt humaan ook meer en meer bevestigd.
Succes. Ik ben benieuwd wat Prof. Vlaeminck voor mening zal hebben, het is in ieder geval een zeer kundige arts.
Zilion
Geplaatst: 10-10-13 08:45
Sterkte vandaag!
Puur theoretische vraag: Wat als ze nu het ene neusgat eerst helemaal open maken. (Extra tussenschot eruit) Waardoor ze meer zuurstof heeft. En wanneer ze aangesterkt is (Leverwaarden) eventueel het 2e neusgat wat volledig dicht is?
Het is dan misschien in etappes. Maar het lijkt mij dat de ingreep waarbij het extra tussenschot wordt verwijderd wat minder heftig is en in mindere mate een aanslag pleegt op haar gesteldheid?
Ik heb veel respect voor je TS! Sterkte en succes met een goede beslissing nemen.
pmarena
Geplaatst: 10-10-13 09:03
Oei alweer zo vrolijk...hoe kan ze überhaupt zo jolig doen zeg met zo weinig lucht
Hopelijk is er heel snel duidelijkheid zodat als jullie een neusgat vrij zouden gaan maken, het z.s.m. gebeurt. Ik kan me voorstellen dat het moeilijker wordt naarmate ze ouder wordt en bepaalde weefsels misschien wel verharden of minder makkelijk herstellen, of het gebrek aan zuurstof ingrijpendere gevolgen gaat hebben naarmate het langer aanhoudt
Als je dit alles zo aanhoort neig ik toch heel sterk naar minstens dat ene neusgat open maken en haar die kans gunnen
is het vandaag?Sterkte! Is zijn hele goede plantaardigemiddelen die de lever weer in orde kunnen krijgen.(als de schade niet te groot is natuurlijk) Ekyrenal bijvoorbeeld van Audervard.