Setteli schreef:Met tranen in m'n ogen besloten dat het rijden verleden tijd was. Ik had misschien nog wel heel veel meer kunnen doen, behandelingen, trainingen e.d., maar voor mijn gevoel was het nu klaar. Ik had geen zin om met haar te verongelukken. (ze is al een jaar of 4 niet echt fijn meer te rijden, daardoor vaak osteopaat, fysio, speciaal dekje (Korrektor Pad). Dus ik heb niet zomaar opgegeven.
Wat een moedig besluit. Het spookt ook steeds in mijn hoofd rond, dat dit punt voor mij ook gaat komen. Ik heb nog niet het gevoel dat ik echt alles heb gedaan voor mijn 8-jarige paard. Maar ik heb momenteel het geld er niet voor om verschillende dingen 'maar even te proberen', zonder dat ik weet of het wel iets op gaat leveren. Ik zou nog naar andere behandelaars kunnen gaan, maar ik heb geen zekerheden, behalve dat ik weer minstens 150 euro armer ben. Amber Koppen en Fenella Doesburg hoor ik goede verhalen over, iemand ervaring mee? Maargoed, ik heb eigenlijk al een fysio/chiropractor waar ik heel tevreden over ben, maar waar ik na de laatste 2 behandelingen even niet echt progressie zie. We blijven hangen en ik zit nog steeds met een zuur paard. Dan heb ik er geen plezier in. Verder zou ik haar spieren eens goed kunnen laten masseren. Laila van Dijk zit bij mij in de buurt en heb meerdere tevreden stalgenootjes. (Ook hier is de investering rond de 150 euro, wel voor 3 behandelingen achter elkaar.) Maar wie zegt dat dat iets uit gaat maken voor haar...
Vanmiddag heb ik met een stalgenootje afgesproken (Kirian in dit topic) die ook een paard heeft met KS. Ik ga eens even kijken hoe zij haar paard nu longeert na een les academische rijkunst. En ze heeft een rugwarmer