Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
switt schreef:Ja, als de verzekering niet wil en het is zinvol om het nu te doen, betaal ik het gewoon zelf.. Mijn ouders zeiden gelijk "nou, dan wacht je 3 maanden" dus toen twijfelde ik een beetje of ik me niet aanstelde of niet dat ik het zo perse nu al wil. Kijk, stel dat het écht stelt is en onoperabel dan neem ik afscheid van hem, hoeft hij ook niet nog eens drie maanden ongemakkelijk in de wei te staan.
LBLGypsyCobs schreef:En stel dat ie over 3 maanden slechter wordt en er is dan niet veel meer aan te doen, dan baal je ook dat je nu geen foto's hebt gemaakt.
Hoewel ik dat eigenlijk niet verwacht, hij is toch niet verslechterd of verbeterd de laatste maanden?
Ragdollcat schreef:Ja dat is het lastige bij de paarden, die er heel goed uitzien en mogelijk toch pijn lijden.
Als je het heel graag wilt weten of ie eronder lijdt of niet: kan je om pijnstillers vragen bij de dierenarts en dit een paar dagen geven en zie je verschil in het gedrag, zoals veel meer vrolijker en uitsloven en gek doen enz. enz. dan weet je genoeg................
geerke schreef:hij ziet er goed uit hoor!
Zit er niet een zenuw beknelt in de rug?