damian23 schreef:Is die foto van vanmorgen? Ik wilde eigenlijk ook even een ritje maken, maar het is hier zo erg gaan waaien dat ik het maar even op longeren hou.
Fargo, hoe is het met Whizz met de storm van afgelopen nacht gegaan?
Nouuuuuuu je slaat de spijker op zijn kop. De nacht ging goed, maar vanmorgen kwam ik er achter dat ik zijn bakje mueslie voor de middag op de ochtendzak had gezet. Had 2 bakjes voor tussen de middag en half zes, maar heb kennelijk ze een zak 'te vroeg' gezet dus toen ik vanmorgen vroeg kwam had hij ipv slobber die ik zou maken al een bakje mueslie met olie achter de knopen.. toch maar beetje slobber erna in zijn bak gedaan.. Leek geen probleem even gelopen en weer weg, om half 1 moeten wij op zondag onze paarden buiten zetten en toen had hij gelegen. Nou dat kan natuurlijk, even een ommetje en weer teruggezet en toen dan maar slobber voor tussen de middag gemaakt, kwam terug geen paard in zicht. die lag op de grond.... En ik moest manlief naar schiphol brengen want die ging voor 1 week naar VS. Grrrrrrrrrrr en schrik natuurlijk. Gelukkig gisteren net colosan binnen gekregen en hij was onrustig maar niet dramatisch leek het. Colosan gegeven, iemand erbij laten blijven en na half uur indien nodig nog een portie en 'relaxed' naar schiphol gereden maar niet heus.... Toen ik terugreed belde degene dat hij weer aan het eten was en rustig leek. Toen ik terugwas heeft ie geplast en hij had tussentijds nog beetje gemest. Wat ik voordat ik wegging eng vond was dat ie links weinig geluid had en rechts wel. Bij terugkomst weer geluisterd, iets meer geluid. Ommetje gedaan, eten (kuil buiten de box) was interessanter dan in de box, even gelopen, meer geluiden! Yes. En beetje kuil vervangen. Hij ging eten en ik dacht als ie wat minder eet is het ook niet erg, want hij heeft wel buikpijn gehad. De slobber van tussen de middag (ook wat minder) was er ook nog dus ik denk hij redt zich er maar mee. Naar huis gegaan en toen ik om half 5 terug was was ie behoorlijk normaal weer, om 5 uur deel van zijn kuil gegeven, ging erin als koek dus in porties steeds wat gegeven. En gekeken hoe het viel, nou hij wilde de rest ook wel. Vanavond was ie behoorlijk normaal. in plaats van 2 x slobber 1 portie gegeven en die was ie net heel smakelijk aan het eten. Niet meer getemperatuurd of geluisterd maar naar huis gegaan. Pfffff wat een dagen weer.