@sueno: Zonde van Appie
. Wat is Sueño een stoere bink zeg! Nou, om maar even "on-topic" te komen...
Vandaag sta ik toch wel op het punt om meneer te castreren.
Hij is altijd in een groep gehouden, hij is altijd een eenling geweest, onderdanig maar slim genoeg om beste vriendjes met de kudde leider te worden. Wel heeft hij altijd voorkeur voor koudbloeden, anders gekleurde en bonte paarden. Maar vandaag spande de kroon.
Hij is al helemaal in love op zijn kleine welsh vriendje. Ze staan de hele dag over het draad met elkaars halster te spelen

Sinds gister een bonte tinker erbij op stal en Gráni is totaal tot over zijn oren
op die ruin.Gezien hij altijd in een kudde is gehouden hebben we ze vandaag samen gezet... De lieverd (ruin) is welgeteld 4x gedekt door mijn monster
. Hij word gewoon helemaal heet van bonte paarden
.Nu staan ze op stal en Gráni tussen de 2 ruintjes in. Dat gaat goed, af en toe kijkt hij op en maakt hij een liefdesgeluidje maar ze staan alle 3 rustig te eten.
Zolang hij zicht op "zijn paarden" heeft gaat het goed. Maar zodra er 1tje om de hoek wandelt of op stal staat gaat hij tekeer (beetje paraderen) en flink hinniken
Dan doe ik hem (zijn vriendje
) en mezelf denk ik een groter plezier mee om hem te ruinen.Maar ja, wanneer?? Nu is de boel drassig bij ons, de da doet het liever in het voorjaar maar als zijn hormonen al zo tekeer gaan? Pfff... Was het maar een merrie

)