Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
singasong schreef:Kun je niet naar kliniek Den Hoek rijden dan? Dat al die zenuwuiteinden pijnlijk zijn kan wel eens een diepere oorzaak hebben en daar komen ze bij een reguliere kliniek niet uit. Bij Den Hoek kunnen ze het je zo vertellen zonder ingewikkelde onderzoeken. Eén consult en je weet het!
De Lingehoeve is de kliniek met de meeste apparatuur maar ook een heel commerciele kliniek. Die zullen alle apparatuur uit de kast trekken als ze het niet kunnen vinden.
Zelf denk ik heel sterk aan de ziekte van Lyme bij jouw paard, maar dat had ik je al verteld!
pleiada schreef:[
In uitzonderlijke gevallen was het eerder ook zo dat Erik Laarkker aan huis kon komen,je kan het altijd vragen natuurlijk
timokyana schreef:Den Hoek is een optie.Maar wat als er daadwerkelijk een tumor groeid, kunnen hun die aantonen?Beschikken ze ook over de juiste apparatuur.
Met alle respect ik heb telefonisch contact gehad met den hoek, zij vroegen mij een mestmonster te sturen kosten a 80 euro.Inmiddels loopt mijn merrie zo, ik weet niet of ze deze klachten ook kunnen verklaren vanuit een mestonderzoek.
Heel egoistisch misschien maar ik wil zo graag eens duidelijkheid,zekerheid en feiten voor mijn paard.
Als ze daarvoor alles uit de kast moeten trekken dan zal het zo moeten zijn.
Niet alleen de reguliere mensen raden mij dit aan maar ook de Holistische mensen die ik benaderd heb.
De holistische kant is echt geprobeerd en zijn nog bezig met haar,maar soms is dat alleen niet voldoende om duidelijkheid te krijgen.Niemand kan zo in haar hoofd kijken helaas....
mirgino schreef:@singasong
niet katten op de Lingehoeve,mede door hun is mijn paard er nog
![]()
en ook Cheyenne is daar geweldig behandelt .
mijn ervaringen zijn juist goed, en ben er veel geweest met eigen paarden en stalpaarden.
singasong schreef:mirgino schreef:@singasong
niet katten op de Lingehoeve,mede door hun is mijn paard er nog
![]()
en ook Cheyenne is daar geweldig behandelt .
mijn ervaringen zijn juist goed, en ben er veel geweest met eigen paarden en stalpaarden.
Viel toch wel mee dat katten![]()
Iemand anders heeft jouw paard ook geweldig geholpen toch?!
timokyana schreef:Ik heb niet met erik gesproken.Een andere man die gebrekkig NL/engels sprak.
Erg aardig overigens echter geloof ik niet in enkel mestonderzoek bij mijn paard als optie.
Gelukkig heb ik geen ervaring met klinieken,helaas is het nu wel de enigste optie die ik op moet zoeken voor mijn paard.
Mijn voorkeur gaat uit naar een kliniek die veel onderzoeksmethoden ter beschikking heeft waaronder dus de mogelijkheid voor een mri waar nu mijn voorkeur naar uit gaat en wat mij de beste oplossing lijkt voor mijn paard.
Ik kan niet beslissen uit ervaringen op het moment,enkel op gevoel.Mijn gevoel zat goed dat er iets was met mijn paard,iets medisch.Nu volg ik mijn gevoel omdat ik denk dat een mri alles in haar lichaam in kaart kan brengen qua zachtweefsel/hard.
Verdere problemen in stofwisseling etc zijn dan om verder uit te zoeken,zo ook het eventuele lym verhaal.
Ik schrijf laarakkers niet af,in tegen deel.maar gevoelsmatig moet ik eerst dingen uit kunnen gaan sluiten dat er niet degelijk een ernstig proces in haar hoofd afspeelt of waar dan ook in haar lichaam.
Ik wil weten of ze pijn heeft en in welke mate etc..Feiten en bewijzen zodat ik het kan zien.
Gevoelsmatig nu even niet het doormeten met een lechterantenne omdat mij dat nu op dit moment onvoldoende geruststeld en vertrouwen geeft.
lastig uit te leggen..
timokyana schreef:Den Hoek is een optie.Maar wat als er daadwerkelijk een tumor groeid, kunnen hun die aantonen?Beschikken ze ook over de juiste apparatuur.
Met alle respect ik heb telefonisch contact gehad met den hoek, zij vroegen mij een mestmonster te sturen kosten a 80 euro.Inmiddels loopt mijn merrie zo, ik weet niet of ze deze klachten ook kunnen verklaren vanuit een mestonderzoek.
Heel egoistisch misschien maar ik wil zo graag eens duidelijkheid,zekerheid en feiten voor mijn paard.
Als ze daarvoor alles uit de kast moeten trekken dan zal het zo moeten zijn.
Niet alleen de reguliere mensen raden mij dit aan maar ook de Holistische mensen die ik benaderd heb.
De holistische kant is echt geprobeerd en zijn nog bezig met haar,maar soms is dat alleen niet voldoende om duidelijkheid te krijgen.Niemand kan zo in haar hoofd kijken helaas....
maikeltje schreef:[NIET naar Den Hoek! Ik ben er geweest met een paard en er absoluut niet over te spreken. Dat die zich holistisch durven noemen.
Ze kunnen daar jouw merrie echt niet helpen met een lechnerantenne of wichelroede![]()
Ik weet op voorhand al hoe ze je paard willen gaan behandelen, is heel voorspelbaar: goudkorrels implanteren![]()
Je zult OF naar De Bosdreef in Moerbeke moeten OF naar de Lingehoeve. Moerbeke heeft de sterkste apparatuur en (maar da's mijn persoonlijke mening) de beste artsen.
Wat een vervelende uitkomst dit zeg.......
Heel veel sterkte
Citaat:Na ons telefoongesprek zijn dingen wat duidelijker geworden en ziet de prognose er niet gunstig uit.
Gedacht word aan artrose in het ruggewervel.Echter kan het ook zo zijn dat dit vanuit de hersenen komt waar volgens hun zeker iets aan de hand is.Dit kan een bloeding zijn of een tumor.
Fien had nog nooit deze beelden bij het hoofd gezien,dit was de 1e keer.
Haar spijsvertering is erg slecht,dit is het eerste waar we mee gaan beginnen met behandelen.
Donderdag hoor ik hier meer over.