opisop_shop schreef:wow fiks stalgeld
valt erg mee voor die omgeving hoor.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mindim schreef:Is dat puur weidegeld? Ik betaal gelukkig maar 50 in de zomer voor 24/7 wei. Maneges zijn hier wel duurder hoor, maar ik houd niet zo van maneges.
Het was misschien een idee geweest als TS het paardje niet zou willen missen, om hem in de winter naar huis te halen en in de zomer bij jou te stallen.
yvonnedv schreef:Mindim schreef:Is dat puur weidegeld? Ik betaal gelukkig maar 50 in de zomer voor 24/7 wei. Maneges zijn hier wel duurder hoor, maar ik houd niet zo van maneges.
Het was misschien een idee geweest als TS het paardje niet zou willen missen, om hem in de winter naar huis te halen en in de zomer bij jou te stallen.
Zoals ik uit dit topic begrepen heb staan ze bij Aerdenhout op stal met dagelijks een aantal uren weidegang
Mindim schreef:Is dat puur weidegeld? Ik betaal gelukkig maar 50 in de zomer voor 24/7 wei. Maneges zijn hier wel duurder hoor, maar ik houd niet zo van maneges.