Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PureSylk schreef:Pff, kan het nu toch niet laten om even te reageren.. Wat weet iedereen het weer veel beter zeg.
Geloof mij, als er iemand is die weet wat ze doet, is het Steph.
Daar ontkom je niet aan. In dit geval is het fijn speculeren om vrij wazige videobeelden van een geboorte. De dame in kwestie kan dit topic beter niet lezen en de inhoud beter niet persoonlijk nemen. Anarya schreef:PureSylk schreef:Pff, kan het nu toch niet laten om even te reageren.. Wat weet iedereen het weer veel beter zeg.
Geloof mij, als er iemand is die weet wat ze doet, is het Steph.
Natuurlijk PureSylk, mensen op bokt weten alles altijd beterDaar ontkom je niet aan. In dit geval is het fijn speculeren om vrij wazige videobeelden van een geboorte. De dame in kwestie kan dit topic beter niet lezen en de inhoud beter niet persoonlijk nemen.
Nadesh schreef:Steph op Facebook:Citaat:Thanks everyone! This boy's legs are longer than April's!!!! He was upside down when he presented, so I helped a little to turn him, and then helped again a little when his shoulders were stuck, but mostly she did it on her own. He is a HUGE black sabino colt and has an adorable head! I will try to get pics...
hestejente schreef:PureSylk, vlak voor de neus van een pasgeboren veulen gaan staan opstrooien ipv hem aan het drinken helpen vind ik nu niet getuigen van veel kundigheid. Kan best dat dat alleen op mij zo overkomt hoor. Maar ik zou denk ik de prioriteiten wat anders leggen
hestejente schreef:PureSylk schreef:Daarbij is de biest van deze merrie slecht, en komt er morgen sowieso nog een da langs om te regelen dat ie alsnog alles krijgt.
Handig dan dat ze de formule niet vast klaar hebben gezet.
Veulen is nu zo'n 1,5 uur oud? Nog geen 2 uur ieg.
)
PureSylk schreef:Oh, die hebben wel extra biest achter de hand hoor. Daar twijfel ik niet aan.
Ik heb niet heel erg opgelet, en dus geen flauw idee wanneer het veulen stond. Nadat het veulen voor het eerst staat gaat ie meestal tussen een half uur en 2 uur drinken.
Nouja, ik ga er verder ook niet op in. Weet in ieder geval dat ik liever Steph bij een geboorte van mijn veulen zou hebben dan de meesten hier in het topic, wat jullie vinden moeten jullie zelf weten..