Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

?
..TeeGee schreef:Misschien toch maar doen dan....
. LADPR schreef:Dat je er zo weinig over hoort komt waarschijnlijk omdat de dreiging helemaal nog niet zo groot is.
annelinnie schreef:Whoehoe, de discussie barst los
Verder ben ik gister helaas niet naar hellendoorn geweest, omdat me pa ziek was..
en ik laat nog altijd niet enten.. en weet je.. als wij mensen het ook kunnen krijgen, waarom houd de overheid zich daar dan niet heel druk mee bezig..?
. Er komt namelijk ook nog bij dat het virus behoorlijk zijn best moet doen om een paard te besmetten, bij een mens zijn er 3 muggenbeten nodig om genoeg virus binnen te krijgen om ziek van te worden en dat zal bij het paard misschien ook wel zijn. Alleen, daar tegenover staat dat je maar 1 besmette vogel in de buurt nodig hebt om de cyclus op gang te brengen en wij zitten bij ons op stal en in de omgeving nogal ruim in de vogels. Mijn zorg is dus niet zozeer gericht op hoeveel paarden er ziek worden, maar op hoe hoog de kans is dat de vogels het krijgen en dus daarna de paarden. Misschien wel nooit, dat kan, maar dan heb ik wel mooi de veearts aan het werk gehouden en dat is toch ook een goed doel
.