Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zoetjes schreef:Het lijkt me buiten gewoon onverstandig dit paardje te laten inslapen op het terrein van de fokker.
Eigenlijk gewoon te absurd voor woorden. Er komt ongevraagd een dierenarts bij hem op het terrein een dier wordt ongevraagd op zijn terrein worden ingeslapen. Hij blijft met het dode dier zitten, Rendac moet het bij hem ophalen waar hij toestemming voor moet gaan geven.... Nee, gekkenwerk en niet doordacht. Dit gaat je veel problemen opleveren.
Zet de pony op de trailer, breng hem naar een rustige stalling. Laat je dierenarts komen en hem eens GOED onderzoeken. Maak dan pas je keuze. Nu lijkt het op paniekvoetbal. De pony heeft het dus dusver nog altijd gered dus die trailerrit gaat ook nog wel.
Heb je geen plek mag je hem naar mij komen brengen (kostenloos) en eens een paar dagen goed overdenken hoe en wat, in samenspraak met een verstandig dierenarts.
slimmerik schreef:Denk dat zeulen met het dier niet de bedoeling is breezy302 en volgens mijn gegevens is eppie een handelaar.
zoetjes schreef:Zoals gezegd het enige wat nog nodig is is vervoer om de pony te halen, het adres en telefoonr van de betreffende "fokker".
Trailer is evt aanwezig. Wat betreft het lot van deze arme ziel leg ik die geheel in de handen mn dierenarts.